AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Har vært sammen med samboeren i mange år nå og vi har barn sammen og har et veldig bra forhold. Jeg har aldri vært utro mot han, men blir stadig vekk betatt av andre menn som viser meg interesse. Er dette normalt eller burde jeg ikke bli påvirket av sånt og bare ha øyne for min kjære? Anonym poster: 83e3188036036881d97ba12361c6feb1
Steinar40 Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Det er sannsynligvis ikke unormalt - dessverre. Men hovedsaken er at du avviser alle andre.
isbjørnungen Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Jeg synes ikke det er noe i veien med å bli betatt, så lenge man ikke gjør noe med det! Det er jo ganske naturlig å bli litt "fornøyd" med positiv oppmerksomhet fra andre, kjenne på det at man er litt attraktiv osv.. 2
Gjest Grasjur Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Jeg var sammen med min eks i fire år, og vi bodde sammen i 3 av disse. Jeg ble ofte litt småbetatt av andre menn. Men det var som regel ikke lengre enn noen dager. Jeg tenkte ikke så mye over det, egentlig. Tror nok det er ganske normalt. Hadde jeg blitt veldig betatt av en annen, tenkt på han mer enn min samboer og det begynte å vare mange uker ville jeg nok fortalt det til han.
Gjest ts Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 ts her. Jeg bare lurer på om det kan være et tegn på at det egentlig er noe galt i forholdet mitt, siden jeg alltid greier å bli småinteressert i andre.
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 ts her. Jeg bare lurer på om det kan være et tegn på at det egentlig er noe galt i forholdet mitt, siden jeg alltid greier å bli småinteressert i andre. Nei!!! Hva er det med damer og konstant jakt etter ting som de kan bruke som tegn på problemer? Puler du typen din jevnlig? Liker du å pule typen din jevnlig? I så fall, fint! Stikk og gi ham en omgang med en gang og gi balla i å lete etter problemer som ikke er der. 2
Steinar40 Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 ts her. Jeg bare lurer på om det kan være et tegn på at det egentlig er noe galt i forholdet mitt, siden jeg alltid greier å bli småinteressert i andre. Føler du at noe er galt da?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Føler du at noe er galt da? ikke noe annet enn at jeg blir betatt av andre litt for ofte
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Det er veldig veldig normalt. Bare ikke gjør noe med de følelsene, så går de over av seg selv etterhvert. Anonym poster: 5512b748d356c64d9fa99932f9079593
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hva er det egentlig du blir betatt av? Er det men blir stadig vekk betatt av andre menn som viser meg interesse. Eller er det; men blir stadig vekk betatt av andre menn som viser meg interesse. Er dette normalt eller burde jeg ikke bli påvirket av sånt og bare ha øyne for min kjære? Å bli påvirket av en selvtillitsboost basert på oppmerksomhet/komplimenter/interesse er da høyst normalt. Om slike gjør at du begynner å tvile på det forholdet du er i, da har du en jobb å gjøre. Endret 3. desember 2012 av Gorgonzola
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Hva er det egentlig du blir betatt av? Er det Eller er det; Å bli påvirket av en selvtillitsboost basert på oppmerksomhet/komplimenter/interesse er da høyst normalt. Om slike gjør at du begynner å tvile på det forholdet du er i, da har du en jobb å gjøre. Stort sett "men blir stadig vekk betatt av andre menn som viser meg interesse." Ikke alltid, men hvis det er menn som selv regnes som veldig attraktive, blir jeg mer enn normalt interessert tilbake...eller iallefall alt for påvirket av det.
Gangerolv Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 Har vært sammen med samboeren i mange år nå og vi har barn sammen og har et veldig bra forhold. Jeg har aldri vært utro mot han, men blir stadig vekk betatt av andre menn som viser meg interesse. Er dette normalt eller burde jeg ikke bli påvirket av sånt og bare ha øyne for min kjære? Anonym poster: 83e3188036036881d97ba12361c6feb1 Hei Ja, kjør på. Det gjør min kone uto for ett halvt år siden og kanskje det fortsetter. En dag blir hun kastet ut og tre små barn blir skilsmissebarn på godt og vondt. I tillegg tror jeg hun blir ensom, men det er vel så mange menn så liker å dyppe seg i slike så det går nok bra. Vil du ha det bra i forholdet og behalde mann og barn så hold deg til din kjære Hvis du vil ha tjo og hei og ONS så kjør på. Mvh en med erfaring
Steinar40 Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 ikke noe annet enn at jeg blir betatt av andre litt for ofte Jeg mener om du føler at det er noe som ikke fungerer i forholdet deres?
kubrak Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 ts her. Jeg bare lurer på om det kan være et tegn på at det egentlig er noe galt i forholdet mitt, siden jeg alltid greier å bli småinteressert i andre. si meg, vet ikke du dette bedre enn oss? Hva er dealen med tegn osv. Enten så er man fornøyd med forholdet eller så er man ikke fornøyd. Værre er det ikke. 1
Psykologen Skrevet 3. desember 2012 #15 Skrevet 3. desember 2012 Har vært sammen med samboeren i mange år nå og vi har barn sammen og har et veldig bra forhold. Jeg har aldri vært utro mot han, men blir stadig vekk betatt av andre menn som viser meg interesse. Er dette normalt eller burde jeg ikke bli påvirket av sånt og bare ha øyne for min kjære? Anonym poster: 83e3188036036881d97ba12361c6feb1 Å bli betatt av andre er kanskje ikke så helt uvanlig.... Spørsmålet er hva du tenker deg. Har du lyst bli bedre kjent med dem som mennesker, venner eller er det seksuelt du dras mot dem? Er det seksuelt kan jo det være en egen sak. Kanskje noe du kan involvere mannen din i? Ikke så uvanlig hellet at noen menn tenner på å se kona med en annen...?
mckinley Skrevet 3. desember 2012 #16 Skrevet 3. desember 2012 Det er ingenting å tenke på! Én ting hadde vært om du var stormende forelsket i én bestemt mann, at du fantaserte om å få barn med ham osv. Noe helt annet er det å like oppmerksomhet og bli smigret over den. Kanskje du ikke får den bekreftelsen og romantikken du trenger fra kjæresten din.
Gjest Funky Punk Skrevet 3. desember 2012 #17 Skrevet 3. desember 2012 Å bli betatt av andre ser jeg ikke noe galt med. Jeg blir det også noen ganger selv om jeg elsker mannen min. Det blir som regel heftig sex da (med mannen min såklart)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #18 Skrevet 3. desember 2012 ts her. Jeg bare lurer på om det kan være et tegn på at det egentlig er noe galt i forholdet mitt, siden jeg alltid greier å bli småinteressert i andre. Jeg skjønner ikke hvorfor du lurer på det hvis du ikke synes noe er galt Jeg tror det varierer hvor lett man blir betatt av andre, og hvorfor man blir betatt. Noen ganger er det pga ting en mangler i sitt eget forhold, og da bør en vel kjenne etter hva som er galt og hvordan det kan løses. Men noen ganger tror jeg en lettere blir betatt når en er glad og trygg på seg selv..? Det blir i hvert fall jeg, og følelsen er bare god, ikke noen trussel mot kjæresten i det hele tatt (jeg har også tatt meg i å synes at menn som har fellestrekk med kjæresten min er mer sexy nå enn før jeg traff ham). Jeg ønsker på ingen måte å gjøre noe mer ut av følelsen, oftest flørter jeg ikke en gang, bare prater med dem som med hvem som helst. Anonym poster: 1683080e604f3e75f8267490010ebb3d
Azizah Skrevet 3. desember 2012 #19 Skrevet 3. desember 2012 Jeg tror det kan være sunt å bli litt betatt av og til. Da føler man seg som et seksuelt vesen.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2012 #20 Skrevet 3. desember 2012 Det er ingenting å tenke på! Én ting hadde vært om du var stormende forelsket i én bestemt mann, at du fantaserte om å få barn med ham osv. Noe helt annet er det å like oppmerksomhet og bli smigret over den. Kanskje du ikke får den bekreftelsen og romantikken du trenger fra kjæresten din. Tror muligens det kan sammenliknes med en lett forelskelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå