Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ekskjæreste kontaktet meg nettopp, han har vært hjemme hos meg nå nettopp med mat og en desember/julegave, da jeg ikke er hjemme ringte han. Han slo opp, han har ønsket litt kontakt, men vil ikke ha noe forhold, jeg har vært hjerteknust og bedt han om å komme tilbake, men for 2-3 uker siden var det nok for meg, jeg skjønte at dette kan jeg ikke bruke tid og krefter på. Jeg har forsatt følelser, men etter endel ganger hvor vi har møttes etter det har vært slutt og ingen av oss har klart å holde oss fra hverandre har jeg skjønt at dette ikke kun handler om hvorvidt man har følelsr.

Jeg er ikke hjemme igjen før i midten av neste uke, og han ville avtale at vi møttes da, jeg sa at vi kan se på det, og heller bare ringes (jeg kommer ikke til å ta kontakt med han).

Men hva er det han vil med dette?? Er dette et forsøk på å komme tilbake? I det siste har jeg hatt en ganske aktiv facebookprofil, og tenkt lite på han, vært ute og hatt det gøy, og endelig begynt å kjenne at jeg synes det er gøy å bare være meg, og møte nye mennesker. Han har vel kanskje registrert dette. Jeg vil vite hva dette betyr før jeg tør å evt. møte han, for jeg vil ikke ødelegge dette jeg har bygd opp for meg selv nå den siste tiden, og gå tilbake til ting hvor jeg kan bli såret... Men kan dette bare være fordi han har dårlig samvittighet å være hyggelig? Jeg ser jo nesten selv når jeg skriver dette at det egentlig bare er å si nei til å møtes. Men hva sier dere? Hva betyr dette?

Må også legge til at jeg skrev et veldig langt brev til han for mange uker siden hvor jeg skrev litt om min depresjon og angst, dette er grunnen til at det ble slutt, og han missforstod mye og trodde jeg hadde blitt et annet menneske og skjønte ikke helt at jeg var "syk". Dtete er første gang han tar kontakt etter jeg sendte dette .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er litt uklart i starten her, så var han hjemme hos meg nå nettopp, men jeg er ikke hjemme;)

Skrevet

Det betyr at han synes det er fantastisk å ha en pulevenn uten videre forpliktelser, og at han helst ser at det "forholdet" dere har per dags dato, hvor dere møtes og "ikke klarer å holde dere fra hverandre" fortsetter. Han ser at du nå har blitt mer aktiv med venner osv., og derfor ser han følgelig at dette fuckfriends-prosjektet kan gå mot en slutt. Det vil han selvsagt ikke.

Så dersom du tenker at "denne gangen har han forandret seg" - sorry to burst your bubble, but I don't think so. Du har det bedre uten ham ;)

• Liker 4
Skrevet

Det betyr at han synes det er fantastisk å ha en pulevenn uten videre forpliktelser, og at han helst ser at det "forholdet" dere har per dags dato, hvor dere møtes og "ikke klarer å holde dere fra hverandre" fortsetter. Han ser at du nå har blitt mer aktiv med venner osv., og derfor ser han følgelig at dette fuckfriends-prosjektet kan gå mot en slutt. Det vil han selvsagt ikke.

Så dersom du tenker at "denne gangen har han forandret seg" - sorry to burst your bubble, but I don't think so. Du har det bedre uten ham ;)

Vel vel, de gangene vi har møttes har det endt ganske kjipt for begge, med gråting, ringing midt på natten osv. jeg vil ikke si at det var veldig lett for han. Og om han vil ha et ligg har han nok av venninner som sikkert gladelig hadde blitt med om han hadde spurt. Jeg tror at om han bare vil ligge med meg, så gjør han det veldig vanskelig for seg selv. Så jeg tror desverre ikke helt på den teorien, selvom jeg er enig med deg; det ville vært en fin konklusjon.

Skrevet

Vel vel, de gangene vi har møttes har det endt ganske kjipt for begge, med gråting, ringing midt på natten osv. jeg vil ikke si at det var veldig lett for han. Og om han vil ha et ligg har han nok av venninner som sikkert gladelig hadde blitt med om han hadde spurt. Jeg tror at om han bare vil ligge med meg, så gjør han det veldig vanskelig for seg selv. Så jeg tror desverre ikke helt på den teorien, selvom jeg er enig med deg; det ville vært en fin konklusjon.

Alternativt kan det være snakk om en vinglepetter. Jeg kan imidlertid ikke forstå at dere gidder å holde på når dere bare krangler - dere gjør det vanskeligere for dere selv på denne måten. Det kommer ikke noe godt ut av det, bare flere tårer og mer sinne. Det er ikke noe ålreit for noen av dere. Dersom du vil av denne karusellen tror jeg det er du som må sette strek - nok er nok.

Skrevet

Du har bedt ham om å komme tilbake. Så for 2-3 uker siden ville du ikke det lenger...men sa du det til ham da? For det han gjør nå er jo det du ville i utgangspunktet... er ikke sikkert han får meg seg alt i alle svingene dine..

Gjest Sunheart
Skrevet

Han får panikk når han ser at du morer deg ute, er mer aktiv og treffer andre.. Typisk menn..

Han vil ikke ha forhold til deg, men vil heller ikke at andre skal ha deg

• Liker 3
Skrevet

Ja, tenker vel at det er noe sånt..

Skrevet

Vis at du ikke trenger han, for å ha det bra.

Det er han som slo opp med deg, og ikke omvendt. Hadde jeg vært deg hadde jeg vist hva han gikk glipp av, uten at han fikk deg tilbake.

Anonym poster: 1d2ea5a14415ca6f7833001cab039bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...