AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hvilke kvaliteter er viktige i forbindelse med en deltidsstilling på support i DNB? Jeg er usikker på hva jeg skal vektlegge når jeg skal svare på hvorfor akkurat JEG er den rette for stillingen. Skal på intervju i morra, og vil veldig gjerne ha jobben.Setter pris på innspill Anonym poster: 0efb8cc1c895c43d29031b5280735dc5
Tabris Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Jeg ser for meg at i en supportjobb så vil serviceinnstilling og kundebehandling være sentralt. Du skal være DnBs ansikt utad, og jeg vil tro de leter etter en som er hyggelig, vennlig, høflig og serviceinnstilt.
MissStiles Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Om du klarer å takle stress og vanskelige kunder på tlf. Og klarer å holde deg rolig under samtaler med kunder som klager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå