Gå til innhold

Jobbintervju - trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kvaliteter er viktige i forbindelse med en deltidsstilling på support i DNB? Jeg er usikker på hva jeg skal vektlegge når jeg skal svare på hvorfor akkurat JEG er den rette for stillingen. Skal på intervju i morra, og vil veldig gjerne ha jobben.Setter pris på innspill :)

Anonym poster: 0efb8cc1c895c43d29031b5280735dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg at i en supportjobb så vil serviceinnstilling og kundebehandling være sentralt. Du skal være DnBs ansikt utad, og jeg vil tro de leter etter en som er hyggelig, vennlig, høflig og serviceinnstilt. :)

Skrevet

Om du klarer å takle stress og vanskelige kunder på tlf. Og klarer å holde deg rolig under samtaler med kunder som klager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...