ZIr0 Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Naboen min vil avlive katten hans fordi den pisser inne i huset. Katten hans er i fanget mitt nå og jeg syns synd på den, noen råd om hva jeg kan gjøre? Han skal gjøre det imorra sannsynligvis.
Gjest Indra Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Hans katt, hans valg. Du kan jo tilby deg å overta katten?
ZIr0 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2012 Har gjort det men han ville ikke.. han var visst fast bestemt. Den er vel 2 år gammel, kan slike katter overleve ute alene? Kunne i såfall bortført den.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Jeg hadde kidnappet katten(altså beholdt den selv), om eneste grunn til at eieren ikke vil ha den er fordi den tisser inne!! Og nekter at du skal overta katten, hva er det for noe! Det blir jo det samme for han, men bedre for katten! Kanskje ikke det riktig å gjøre rent lovlig, men er hvert fall det jeg ville ha gjort! Anonym poster: 1a7a13777a4c2d5bb1c858b4ae97c9d4 1
Gjest Bobler Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Heller la han avlive katten enn at den skal bo ute alene. Enten får du ta katten selv, prøve å omplassere den eller la han avlive den. Hans katt, så han bestemmer. Men den bør overhode ikke bo ute alene. Det er dyreplageri.
ZIr0 Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2012 Jeg hadde kidnappet katten(altså beholdt den selv), om eneste grunn til at eieren ikke vil ha den er fordi den tisser inne!! Og nekter at du skal overta katten, hva er det for noe! Det blir jo det samme for han, men bedre for katten! Kanskje ikke det riktig å gjøre rent lovlig, men er hvert fall det jeg ville ha gjort! Anonym poster: 1a7a13777a4c2d5bb1c858b4ae97c9d4 Har tenkt på det samme, problemet er at vi bor tett på hverandre, jeg har leiligheten under han så han vil finne ut av det. Jeg bad han om at han skulle gi meg katta men han sa nei, at den bare ville komme opp til han istedenfor..
ZIr0 Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2012 Heller la han avlive katten enn at den skal bo ute alene. Enten får du ta katten selv, prøve å omplassere den eller la han avlive den. Hans katt, så han bestemmer. Men den bør overhode ikke bo ute alene. Det er dyreplageri. Det kan så være, men jeg vet om et tilfelle der en katt reiste men fant hus og familie å bo i.
Gjest badeand1 Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Det kan så være, men jeg vet om et tilfelle der en katt reiste men fant hus og familie å bo i. Det betyr jo ikke at denne katten ikke gjør det!
Gjest Bobler Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Det kan så være, men jeg vet om et tilfelle der en katt reiste men fant hus og familie å bo i. Ja, du vet om ETT tilfelle. Jeg vet om 40.000 tilfeller hvert ÅR hvor puser IKKE finner et sted å bo fordi de enten blir født ute eller dumpet. Og de blir enten blir drept, avlivet, sulter i hjel eller bare lider. Et lite knippe er heldige nok til å bli fanget inn og få seg et hjem. Hvis du har planer om å slippe katten fri er det bedre at den sovner inn hos veterinær. Endret 3. desember 2012 av Bobler 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå