AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hei Jeg kjøpte dette serumet til MD (den for sensitiv hud) og hadde egentlig tenkt å bruke den på kvelden før nattkremen. Men i pakken står det at den skal bruken om morgenen. Er det da dumt/unødvendig å bruke den om kvelden istedet? Eller har det ikke noe å si? Anonym poster: 89d47a2eae39af8d47751e2427eb4b09
kills Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg bruker min egentlig på kveld- og dagtid, men nå som huden min er helt fin og fri for kviser bruker jeg den bare på kvelden. Da jeg hadde tilvenningsfase for md produkter brukte jeg den kun om kvelden. Endret 2. desember 2012 av kills
Gjest mew12 Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 jeg bruker kun om kvelden! brukt den i ca to-tre mnd nå, og huden har blitt fin. Syntes det blir litt rart å ha den på om morgnen om jeg skal bruke sminke over igjen.
Gjest hulderjenta Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Jeg brukte den både morgen og kveld da jeg hadde den som fast innslag i hudpleierutinen min.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Det var bra, da bruker jeg den på kvelden jeg også. TS Anonym poster: 89d47a2eae39af8d47751e2427eb4b09
Gjest snyball Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 jeg brukte den også morgen og kveld, men jeg tror ikke huden min ble så mye bedre. Synes det er rart, i og med at "alle" skryter sånn av den. Men det er vel typisk min hud å ikke reagere bra
kills Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 jeg brukte den også morgen og kveld, men jeg tror ikke huden min ble så mye bedre. Synes det er rart, i og med at "alle" skryter sånn av den. Men det er vel typisk min hud å ikke reagere bra Hvor lenge brukte du den? Tror jeg brukte min i tre eller fire måneder, morgen og kveld før jeg i det hele tatt begynte å se noen form for forbedring. Reagerte hvertfall med å få skikkelig dype og smertefulle kviser. Heldigvis er den perioden over nå (etter nesten ni måneder), og huden har blitt skikkelig fin.
Kløftfrid Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Smør ein denne i heile ansikter eller kun utsatte delar?
Gjest snyball Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Hvor lenge brukte du den? Tror jeg brukte min i tre eller fire måneder, morgen og kveld før jeg i det hele tatt begynte å se noen form for forbedring. Reagerte hvertfall med å få skikkelig dype og smertefulle kviser. Heldigvis er den perioden over nå (etter nesten ni måneder), og huden har blitt skikkelig fin. Jeg brukte den i 6 måneder, så ga jeg opp.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Jeg brukte den i 6 måneder, så ga jeg opp. Hvilke andre produkter brukte du da? Anonym poster: cbd10e462c4b4b921e96f9f906a4064b
Kassiopeia Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Smør ein denne i heile ansikter eller kun utsatte delar? I hele ansiktet
Gjest snyball Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Hvilke andre produkter brukte du da? Anonym poster: cbd10e462c4b4b921e96f9f906a4064b Først brukte jeg rensen+ scrub fra MD. Dag og nattkrem fra Decleor. Etter hvert gikk jeg over til rens og toner fra Decleor
kills Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 Først brukte jeg rensen+ scrub fra MD. Dag og nattkrem fra Decleor. Etter hvert gikk jeg over til rens og toner fra Decleor Du manglet hvertfall maske i tillegg, den utgjør en vesentlig forskjell. Men det fungerer vel ikke på alle. HC har også skrevet at det kan ta opp til 6 måneder før det begynner å fungere, så det er mulig du sluttet akkurat litt for tidlig. Men igjen - det er jo ikke for alle.
Gjest snyball Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Du manglet hvertfall maske i tillegg, den utgjør en vesentlig forskjell. Men det fungerer vel ikke på alle. HC har også skrevet at det kan ta opp til 6 måneder før det begynner å fungere, så det er mulig du sluttet akkurat litt for tidlig. Men igjen - det er jo ikke for alle. Wops, det glemte jeg! Jeg brukte maske fra MD Mulig jeg skulle prøvd litt lenger, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå