Gjest Twelve12 Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hei. Jeg har ganske uren hud med kviser og arr og trenger en god concealer. Gjerne mineral concealer Ha hittil brukt bareminerals sin, og syns ikke den gjør jobben godt nok. Noen gode tips til en som dekker godt, og holder lenge.?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 ja! glo minerals sin syns ihvertfall jeg er veldig bra. har også sett på en sminkevideo at du kan ta pudder over og så et lag til med concealer for at det skal dekke enda bedre (det gjelder vel alle concealere). og det beste med den er at den varer utroolig lenge! jeg kjøpte min i mai (!!!!) og har fortsatt ikke nådd bunn, tror ikke jeg er i nærheten engang :-)og jeg bruker den hver gang jeg sminker meg. men den er dyr da, syns jeg hvertfall.. husker jeg riktig så får du den for ca 300 men jeg kjøper heller den en noen annen ettersom den varer så lenge og det er den beste jeg har brukt. meen jeg tror man bare får kjøpt den på visage i oslo og det er vel ikke mineral concealer (tror jeg da) og du måå være flink til å ta av sminka hver kveld og rense huden. jeg er veeeldig dårlig på det for tiden så jeg får veldig urenhud av den. Anonym poster: da2c6a8eca40ea3762cdb1902d80bd45
Gjest Twelve12 Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Takk for tipset. Faktisk så endte jeg opp med å kjøpe glo minerals, for ha hørt så mye bra om den. Kjøpte på ebay jeg da, så fikk det litt billigere =) Gleder meg til å prøve den
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Jeg bruker glo minerals sin concealer, og den er super! Bruker den hver dag, og kommer til å kjøpe ny når den er tom. Anonym poster: d84c4d51018380397049fdde03e4d3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå