AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hei. Mann 35 år. Er fullstendig klar over at de fleste kvinner i den alderen har barn, men jeg har tatt et valg om at jeg ikke ønsker å gå inn i et slikt forhold. Får mye pepper for dette fra venninner , men jeg kan virkelig ikke tenke meg det. Jeg er ikke glad i barn, er ikke flinke med de og liker ikke å holde på med barn. Synes for all del det er mer rettferdig både ovenfor meg selv og en framtidlig partner. Hva er det som er så galt med det? Anonym poster: 88799b65ac72a38ad767f713fcd56a01 7
momo Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Er virkelig ikke noe galt i det. Og som enslig mor synes jeg det er veldig bra at du har tatt et bevisst valg rundt dette. Finnes nok av de mennene som tror at fordi de har bikka 30 så må de ta til takke med en enslig mor, men så vil de egentlig ikke, og da funker det dårlig i lengden. 8
makkapakka Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Jeg syns det er supert at du sier det og mener det! mye værre med dem som "ikke vet" hva de vil! 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Du har tatt et valg for deg som er riktig. Jeg synes faktisk at det er flott at du er så bevisst. Jeg har valgt at jeg vil ha en som har barn. Nettopp fordi han vil skjønne en del av prioriteringene mine. Anonym poster: 726f391a140a25fcaf6f127de1c4240d 1
Gjesten Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Jeg synes det er helt legitimt, jeg. Og det er mye bedre at du er klar på dette og unngår forhold med kvinner som har barn, enn at du går inn i et forhold med en mor og blir en elendig stefar. 1
Cata Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Det er da ikke noe galt i det i det hele tatt. Problemet blir vel av mer praktisk art, siden ganske mange kvinner i din aldersgruppe faktisk har barn, så det kan ta litt mer tid å finne noen "som passer for deg".
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Skjønner deg godt. Når du ser krava som stilles til steforeldre her på KG så er man vel egentlig litt gal hvis man ønsker å bli sammen med noen som har barn. Anonym poster: c72caa1b29d9c1f8a89df12c3173eaf0 10
Sweet77 Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Kjempeflott valg. Ikke minst for barna til den potensielle damen. Problemet er ikke menn som ikke vil inn i et forhold med barn. Problemet er menn som ikke vil - men som ikke står for det og likevel går inn i sånne forhold. Å gå på kompromiss med seg selv funker sjelden, og de som får lide mest er barna, som ender med å oppleve krangler, føle at de har skylden og som til slutt må gjennom enda et brudd mellom voksne de har knyttet seg følelsesmessig til og som skulle gi dem trygghet. De som kritiserer deg - gi dem fingeren. Når man først har muligheten til å velge så er man rimelig DUM hvis man med vilje velger et liv som ikke tiltaler en. Du har ikke noen moralsk plikt til å steppe inn fordi andre ikke har evnet å legge opp livet sitt bedre. 4
sjonkelrolf Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har også tatt det valget. Selv er jeg 30, og har ikke egne barn. Synes ikke det er riktig for meg å gå inn i et forhold med en jente/kvinne som har barn fra før, da jeg ikke ønsker å være noen form for surrogatfar. På dating-sider kan man spesifisere at man ikke ønsker å treffe aleneforeldre (eks. Sukker). Men hvis man møter en jente i den virkelige verden som virker trivelig, hvordan kan man på best mulig måte få vite om hun har unge eller ikke? Det er ikke sånne ting man kan se uten at man blir fortalt det?
Gjest Tidssone Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 Synes det er bra at du er ærlig. Tror kanskje utvalget ditt blir noe tynt, siden de damene som er yngre enn deg og ikke har barn, mest sannsynlig vil ha barn. (Evt har barn fra før.) Du er sikkert attraktiv for damene som er forbi fruktbar alder, da. I tillegg har jeg en følelse av, uten å vite noe som helst om det, at det er flere og flere som velger å ikke få barn i dag.
Alice123 Skrevet 2. desember 2012 #14 Skrevet 2. desember 2012 (...) Men hvis man møter en jente i den virkelige verden som virker trivelig, hvordan kan man på best mulig måte få vite om hun har unge eller ikke? Det er ikke sånne ting man kan se uten at man blir fortalt det? Vil tro dette er noe hun forteller deg ganske fort?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. desember 2012 #15 Skrevet 2. desember 2012 Jeg vil ikke bli sammen med en mann med barn fra før eller ønske om barn. 5
Gjest Tidssone Skrevet 2. desember 2012 #16 Skrevet 2. desember 2012 Jeg vil gjerne ha en mann som enten har barn fra før eller som ikke har barn fra før... 2
sjonkelrolf Skrevet 2. desember 2012 #17 Skrevet 2. desember 2012 Vil tro dette er noe hun forteller deg ganske fort? Å, ikke si det. Det er mange golddiggere der ute. Men en del gjør nok det. Da merker i hvert fall jeg at interessen daler like fort som et fly som styrter når jeg hører at en jente har barn...
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #18 Skrevet 2. desember 2012 Jeg vil gjerne ha en mann som enten har barn fra før eller som ikke har barn fra før... Eh.... Ok. Anonym poster: c72caa1b29d9c1f8a89df12c3173eaf0 4
Alice123 Skrevet 2. desember 2012 #19 Skrevet 2. desember 2012 Å, ikke si det. Det er mange golddiggere der ute. Men en del gjør nok det. Da merker i hvert fall jeg at interessen daler like fort som et fly som styrter når jeg hører at en jente har barn... Ja, men de jentene er ikke noe å spare på uansett Men det er jo surt om du har brukt mye tid på dama og kanskje blitt litt betatt, for å så finne ut at hun har "glemt" å nevne at hun har barn. Et triks er kanskje å prøve å få være hjemme hos henne så fort som mulig? Om hun har barn vil vel det avspeiles i hjemmet hennes.
sjonkelrolf Skrevet 2. desember 2012 #20 Skrevet 2. desember 2012 Ja, men de jentene er ikke noe å spare på uansett Men det er jo surt om du har brukt mye tid på dama og kanskje blitt litt betatt, for å så finne ut at hun har "glemt" å nevne at hun har barn. Det er jo det man gjerne vil unngå, da. Kaste bort tid på noen som i utgangspunktet er uaktuell. Et triks er kanskje å prøve å få være hjemme hos henne så fort som mulig? Om hun har barn vil vel det avspeiles i hjemmet hennes. Hvis ungen bor hos henne, ja. Men det hender jo også at det ikke er hun som har omsorgen. Uansett, dette er ikke en aktuell problemstilling pr nå, men man kan ikke spå fremtiden heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå