linnea amina Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Visste ikke helt hvor jeg jeg skulle legge ut dette, og jeg måtte ha ett sted å skrive det siden jeg må bare få det ut og må få litt tilbakemeldinger. Jeg er en 15 år gammel jente som har en kjæreste, vi har vært sammen i 1 måned snart, men vi har holdt på i nærmere ett halvt år. Han sier at han elsker meg, men at han ikke får vist følelsene. Men måten han texter og skriver på chat irriterer meg veldig, noen ganger føles det som at jeg prater med en 10åring med alle smilefjesene ogsånn. Men er vel ikke så mye jeg får gjort noe med, det var ikke det jeg skulle snakke om heller. Det er denne ene gutten som jeg har snakket med i en stund nå og vi har fått veldig god kontakt i det siste. Vi chatter lenge sammen, og jeg møter han ofte siden vi går på samme skole også er vi ofte med hverandre på fritiden. Jeg gleder meg alltid til å prate med han, og hvis jeg får en melding av han elns så får jeg sånn kribling i hjertet, jeg blir så glad når jeg ser det. Hvis jeg er med han og legger hånda oppå beinet mitt elns får jeg også sånn kribling i hjertet, og hver gang han skriver noe som betyr noe for meg, så får jeg ofte tårer i øynene. Han har også en kjæreste, og jeg er så lei av at jeg alltid forelske meg i de jeg ikke kan få. Er jeg forelsket i han? Hver gang jeg tenker på han blir jeg dødsglad, og hver gang jeg er med han føler jeg at alle problemer er borte og alt bare er bra. Hva skal jeg gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Hva skal jeg gjøre? Dumpe "kjæresten" du har nå som du ikke har slike følelser for og fortelle han du liker om de følelser du har for han og hvordan du opplever at alt annet i verden forsvinner når dere er sammen og det bare er dere to. Fortell han hva du føler for han. Anonym poster: 0824f88d7f3877a3433cd58d261480e5
linnea amina Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2012 Dumpe "kjæresten" du har nå som du ikke har slike følelser for og fortelle han du liker om de følelser du har for han og hvordan du opplever at alt annet i verden forsvinner når dere er sammen og det bare er dere to. Fortell han hva du føler for han. Anonym poster: 0824f88d7f3877a3433cd58d261480e5 Men det er det som er greia. Jeg har følelser for kjæresten, jeg vet at de er der. Jeg vet at jeg kommer til å savne han hvis jeg går vekk fra han. Vi gjør alt så utrolig mye gøy sammen som mange forhold bare kunne drømme om. Jeg vet at andre ser på oss som det perfekte paret. Og jeg vil ikke miste han heller, han betyr jo mye for meg. Men så er det denne andre gutten, og han har jo kjæreste han også. Jeg vet ikke helt hvordan han vil reagere, jeg føler forholdet mellom meg og han kommer til å bli rart da, hvertfall i og med at han har kjæreste fra før av.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Men det er det som er greia. Jeg har følelser for kjæresten, jeg vet at de er der. Jeg vet at jeg kommer til å savne han hvis jeg går vekk fra han. Vi gjør alt så utrolig mye gøy sammen som mange forhold bare kunne drømme om. Jeg vet at andre ser på oss som det perfekte paret. Og jeg vil ikke miste han heller, han betyr jo mye for meg. Men så er det denne andre gutten, og han har jo kjæreste han også. Jeg vet ikke helt hvordan han vil reagere, jeg føler forholdet mellom meg og han kommer til å bli rart da, hvertfall i og med at han har kjæreste fra før av. dere har vært sammen en måned????? jeg har mygstikk som varer lenger Anonym poster: eefc98a989d798d693366ff086c41a36 2
linnea amina Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2012 dere har vært sammen en måned????? jeg har mygstikk som varer lenger Anonym poster: eefc98a989d798d693366ff086c41a36 Haha. Vi har holdt på i over ett halvt år, men forholdet ble ikke åpent før for en måned siden.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Uff, du altså. Det er jo helt normalt at det føles slik. Jeg tørr å kalle deg veldig ung ennå. Det er mye du kommer til å oppdage etter hvert. Det er nok ikke bra å vimse for mye frem og tilbake. Har du det bra nå, så bli litt til i alle fall. Samtidig er det lov å prøve noe nytt også, sier ikke det, men gi det litt mer tid enn en mnd. Det er veldig kort tid vettu. Bare noen få dager. Nye folk er alltid spennende. Skal du ha tips fra meg, gi det 2 mnd til, dersom du fortsatt har følelsene for han andre, så si det til han og spør om det er likt for han. Anonym poster: 5d04b4af3e040b867ad700b48e3b96f9
linnea amina Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2012 Uff, du altså. Det er jo helt normalt at det føles slik. Jeg tørr å kalle deg veldig ung ennå. Det er mye du kommer til å oppdage etter hvert. Det er nok ikke bra å vimse for mye frem og tilbake. Har du det bra nå, så bli litt til i alle fall. Samtidig er det lov å prøve noe nytt også, sier ikke det, men gi det litt mer tid enn en mnd. Det er veldig kort tid vettu. Bare noen få dager. Nye folk er alltid spennende. Skal du ha tips fra meg, gi det 2 mnd til, dersom du fortsatt har følelsene for han andre, så si det til han og spør om det er likt for han. Anonym poster: 5d04b4af3e040b867ad700b48e3b96f9 Okei tusentakk. Jeg skjønner akkurat hva du mener. Men det er helt merkelig hvordan jeg ser på han andre. Personligheten hans er så utrolig herlig og unik. Men jeg får vel gjøre som du sier, 2 måneder til, jeg holder jo ut med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå