Gå til innhold

Mistet pc'n i bakken

Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å miste pc'n til lillesøster i bakken mens jeg støvsugde. Støvsugeren festet seg i laderen, også dro jeg til (uten vilje, så klart) slik at den falt i bakken. Jeg fikk reddet den litt, men den er litt sprekt opp på den ene siden. Den ble kjøpt for 8-9 mnd siden på nettet. Vil noe av reparasjonen bli dekket av forsikringen? Jeg har ingen idè om hva slags forsikring som er på den, så det er kanskje vanskelig å gjette seg til, men ja.... Håper noen kan hjelpe meg, for jeg har egentlig ikke råd til å betale flere tusen nå, men ser jo at jeg kan bli nødt til det.... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er kjøpt med sånn "idiotforsikring" så blir vel det meste dekt.

Innboforsikring kan jo også brukes, om det lønner seg.

I grunn umulig å svare på med mindre du vet hva slags forsikringer som finnes, som du sier selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken forsikring som er på pcen. Jeg fikk dekket ALT (knust skjerm, ville ikke skru seg på etc), men ikke laderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det har skjedd meg i sommer. PCen kostet oprinnelig ca 5000 kr og jeg fikk bare 450 kr i forsikring på den. De regnet hva den billigste tilsvarende model kunne koste og trakk fra for alder (2 år).

Nå forstår jeg at alt som heter forsikringsselskap ikke er ment å gi oss kunder noe trygghet.

Etter mye jobb med reparasjonskontorer for å samle dokumentasjon, så får du litt, men kangt ifra nok for å kjøpe en tilsvarende PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare presisere at pc'n fungerer som den skal; det er bare en bit av den som har sprukket opp. Ingen ting innvendig er ødelagt, og skjermen fungerer helt fint.:) Så jeg trenger ikke penger til å kjøpe ny pc!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...