Gå til innhold

Mistet pc'n i bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å miste pc'n til lillesøster i bakken mens jeg støvsugde. Støvsugeren festet seg i laderen, også dro jeg til (uten vilje, så klart) slik at den falt i bakken. Jeg fikk reddet den litt, men den er litt sprekt opp på den ene siden. Den ble kjøpt for 8-9 mnd siden på nettet. Vil noe av reparasjonen bli dekket av forsikringen? Jeg har ingen idè om hva slags forsikring som er på den, så det er kanskje vanskelig å gjette seg til, men ja.... Håper noen kan hjelpe meg, for jeg har egentlig ikke råd til å betale flere tusen nå, men ser jo at jeg kan bli nødt til det.... =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er kjøpt med sånn "idiotforsikring" så blir vel det meste dekt.

Innboforsikring kan jo også brukes, om det lønner seg.

I grunn umulig å svare på med mindre du vet hva slags forsikringer som finnes, som du sier selv :)

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvilken forsikring som er på pcen. Jeg fikk dekket ALT (knust skjerm, ville ikke skru seg på etc), men ikke laderen :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Det har skjedd meg i sommer. PCen kostet oprinnelig ca 5000 kr og jeg fikk bare 450 kr i forsikring på den. De regnet hva den billigste tilsvarende model kunne koste og trakk fra for alder (2 år).

Nå forstår jeg at alt som heter forsikringsselskap ikke er ment å gi oss kunder noe trygghet.

Etter mye jobb med reparasjonskontorer for å samle dokumentasjon, så får du litt, men kangt ifra nok for å kjøpe en tilsvarende PC.

Skrevet

Jeg vil bare presisere at pc'n fungerer som den skal; det er bare en bit av den som har sprukket opp. Ingen ting innvendig er ødelagt, og skjermen fungerer helt fint.:) Så jeg trenger ikke penger til å kjøpe ny pc!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...