Chenet Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Min nevø er ikke lenger i legoalder og har begynt å bli opptatt av jenter Så jeg tenkte han skulle få en deo, dusjsåpe eller lignende til jul - men hvilke dufter er populære blant unge tenåringer? Vil jo ikke han skal få noe han syns lukter gammelkaill Forslag?
challenger Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 "One million"- Paco Rabanne er vel en klassiker hos ungdommene. Har en tenåringsbror selv som bruker den.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Såpe er noe av det verste du kan gi til noen til jul, bare sier det. Parfyme hadde vært noe. Jeg liker YSL sin La Nuit del Homme! Anonym poster: c3915b204c8db5d6715e63f9d7465135
mariatherese Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Kan bekrefte at one million stort sett er en slager. Jeg elsker diesel - only the brave, men det har kanskje noe med den vanvittig deilige gutten som brukte den å gjøre.. Hoh, uansett. Spør på parfymeriet, de vet nok best hva som er populært og ikke:) ettersom popularitet er et av kriteriene dine.
Chenet Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2012 Å jeg tåler godt å være den kjipe tanta som gir såpe i julegave Tror nok gutten får nok spesialbestilt uansett, og dette skal ikke være hovedgaven men en liten tilleggsgave. Takk for tipsene, må vel lukte litt tenker jeg - men nå har jeg et sted å begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå