Gå til innhold

Svart blyantskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jeg hadde et sort blyantskjørt for noen år siden, som var helt tettsittende, var vel bomull og strecth. Problemet er at jeg ikke finner noe lignende nå. Var veldig behagelig å ha på, ganske kort og gidde en ganske fin rumpe. :fnise: Noen som vet hvor jeg kan finne et slik?

Også lurer jeg på om det er "feil" å ha en fin topp over, og ikke under skjørtet. Har litt rare hofter som går et hakk inn mellom magen og lårene om dere skjønner, i tillegg til at jeg vil skjule magen litt. Tror ikke jeg har sett noen ha topper over et slikt skjørt? Andre ideer å style det på? :)

Er forresten 18 år, 170 høy, og størrelse M/L!

Anonym poster: cd423c9c6b00653da096d6c4c85d1f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett noen bruke en oversized genser over, og tykke strømpebukser, er ganske kult! :) Når det gjelder festantrekk så vet jeg ikke, men tror det kan bli stilig med en feks. en sort litt løs topp, kanskje med litt sølv/gull detaljer.

Skrevet

Jeg har et jeg kjøpte på H&M, blant annet. Veldig mykt og tettsittende. Veldig godt!! Jeg pleier absolutt å ha toppene over skjørtet også. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke glem den fantastiske oppfinnelse ved navn 'belte' heller damer :)

Blyantskjørt følger hofteformen din så fint at kombiner en løs topp med litt lengde så kan du fint 'kaste på' et belte for å fremheve midjen din.

:)

Skrevet

Ah, du har kanskje sånn 8form? Det ligger flere tråder her om denne formen, med høye hofter/lovehandles. Jeg er slik selv :P

Fikk kjøpt et godt, sort blyantskjørt på HM. Bruk en topp med peplum eller som går litt ut under midja. Mener ca sånn: http://minmote.no/wp-content/uploads/2012/11/blogg2.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ah, du har kanskje sånn 8form? Det ligger flere tråder her om denne formen, med høye hofter/lovehandles. Jeg er slik selv :P

Fikk kjøpt et godt, sort blyantskjørt på HM. Bruk en topp med peplum eller som går litt ut under midja. Mener ca sånn: http://minmote.no/wp...2/11/blogg2.jpg

Takk for svar alle sammen, og takk for supre forslag! :)

Anonym poster: cd423c9c6b00653da096d6c4c85d1f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...