Gjest Madison i.i Skrevet 7. mars 2004 #1 Skrevet 7. mars 2004 Har hull i ørene fra jeg var yngre, men kunne tenke meg 2 til i hvert øre. Ikke sånn langt opp, men "etter hverandre" liksom;p Er så lenge siden jeg har gjort dette,så husker det nesten ikke. Kan man ta alle 4 hullene samtidig? og hvor lenge må jeg ha i de øredobbene de "setter" inn? Vil ha ringer med en gang jeg :-) Gjør alle frisører det? *lost* Håper på svar
Brunhilde Skrevet 7. mars 2004 #2 Skrevet 7. mars 2004 Det kan være stilig med flere hull, men husk at det går noen energibaner i ørene som ikke bør perforeres. Vit også at hvis du setter hull for langt opp og får betennelse etterpå så risikerer du "blomkålører" - IKKE særlig pent!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Jeg tok fire hull på én gang, ikke noe problem... Bare pass på at dobbene ikke blir satt gjennom brusken. Dette kan en profesjonell. Rens morgen og kveld med pyrisept! Hvis du bor i Oslo kan jeg forøvrig anbefale Scorpius på Grünerløkka. Der betaler du 70 kroner for fire hull inkludert dobber (veldig billig!) og de er flinke og hygieniske.
Pusekatt Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Det er langt bedre å få utført dette hos en profesjonell piercer, når du piercer ørene gror det lettere og penere, fordi du fjerner noe av øret for å gjøre plass til smykket. Når du får skutt/stiftet inn en dobb hos frisør, presser du kjøttet (evt brusken) til side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå