Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd de tablettene som gjør deg fortere brun? Hva heter de og ikke minst, virker de?

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har hørt om folk som ble orange av dem, så jeg vet ikke om jeg hadde turt... :-?

Gjest 3llie
Skrevet

Tabletter som gjør deg brun? Jøss.. hehe! :-?

Skrevet

regner med at det er tabletter som inneholder karoten... Noen som vet noe mer enn meg? Jeg er helt hvit og må få meg litt farge

Skrevet

Har også hørt om de som har blitt gule/orange av slike tabletter, så jeg hadde aldri i verden turt å gjøre det...

Hva med solarium eller en god selvbruningskrem i stedet?

*klem*

Gjest Pirium
Skrevet

I fjor prøvde jeg de som det har blitt reklamert for her på KG (husker ikke navnet).

Her er min erfaring:

-Ble IKKE gul

-Ble IKKE brun

-Ble heller IKKE fortere brun da jeg etterhvert kom meg ut i sola.

Bortkastet med andre ord...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvdt de ,og synes jeg fikk bedre hud av de. Brunfargen vet jeg ikke blir ganske fort brun alikevell.

Du som skal til Rewanda blir nok ikke brun uansett da du må ta malariatabletter. Min datter var i Kenya nå med jul og hadde ikke fått noe farge,hun er og veldig lys.

Skrevet

jeg ble brun med malariatabletter da jeg var i Kenya da så det ser jeg ikke på det som noe problem, skulle bare hatt en grunnfarge og hater solarium..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med åprøve det nye vann baserte sprayen som du kan få hos hudpleier? da blir du brun med EN GANG. skal visst koste 300-500 kr og varer i ca 8 uker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vannbasert spray? Kan du fortelle mer om dette?

Blir det jevnt?

Kjipt å gå med skjolder i 8 uker da.. :o

Skrevet

er litt redd for de skjoldene jeg..

Gjest Seleena
Skrevet

Det er sant og det er heilt nytt, og lite prøvd... Men det er svært bra!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan er det mulig? Farger denne noe mer enn det øverste hudlaget?

Det høres jo for godt ut til å være sant :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det varer 10-14 dager.. Gir en super fin brunfarge, men er ikke å anbefale om du skal lage grunnlag, da den ikke stimluerer pigmentene lenger ned i huden, dvs slik at du risikerer å bli solbrent. Den eneste måten å forbrede huden på en sydentur ol. er å ta soltimer i solarium.

Ellers så er airtanning osv (slik som de bruker i homsepatruljen) på full fart inn, og resultatet blir veldig bra. Men det varer ikke 8 uker... det bil ikke skjoldete. Supert om man skal gå med kjole ol og er vinterblek!!

Skrevet
ps. man blir brun selv om man tar malariatabletter.
Gjest Anonymous
Skrevet

Airtanning? Hva er det? Fikk ikke med meg den episoden..

Gjest Anonymous
Skrevet

OM du så på friends i går så vet du hva det er...

En slags dusj.. Du blir sprayet med dyser i ett tynt lag over hele kroppen. Samme prinsippet som fake bake ol

Gjest Cuddly
Skrevet

10-14 dager høres mye mer realistisk ut enn 8 uker :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...