Gjest myr Skrevet 2. desember 2012 #1 Del Skrevet 2. desember 2012 Har nettopp kjøpt meg en rekkehusleilihet og oppdaget i går under oppussing at pipa er ødelagt innvendig. Kan ikke bruke vedovnen da det er brannfarlig. Må helt klart utbedres. Hva gjør jeg nå? Rekkehuset er kjøpt via megler. Selgeren har eierskifteforsikring så vidt jeg vet. Rekkehuset er tilknyttet et borettslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurt smil Skrevet 2. desember 2012 #2 Del Skrevet 2. desember 2012 Om eieren har eierskifte forsikring må du først : 1 få en fagmann til å øage en tilstandsrapport på skadenen i pipa 2. kontakte det forsikringsselskapet som selger har tegnet forsikring hos. Forsikringsselskapet har ofte et skjema på sin nett side , der du skal fylle ut et skjema med hva som er skaden Og legge ved tilstandsrapporten fra fagmannen , så vil forsikringsselskapet ta kontakt med deg etter å ha snakket med selger, det er veldig viktig at man ikke gjør noe for å forbedre FØR man har fått det godkjent av forsikringsselskapet .! For gjør man noe arbeider med å fixe pipa før man har fått svar fra forsikringsselskapet minstemann kravet påhjelp og erstatning til reparasjoner. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurt smil Skrevet 2. desember 2012 #3 Del Skrevet 2. desember 2012 Få en fagman til å lage en tillstandsrapport skal det stå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå