Gå til innhold

Skal ha sex for første gang, trenger tips og råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt opp i 20 årene, og endelig har jeg funnet en fyr som jeg klarer å stole såpass på at jeg kan ha sex. Siden jeg er så såpass gammel og han har mye erfaring skulle jeg gjerne tatt imot alle tips som er å få.

Noen ting jeg lurer på er hvor vondt det egentlig vil gjøre. Skjønner at slikt kan være forskjellig, men er det så vondt at det er nesten uutholdelig, eller er det bare slik at det er litt ubehagelig?

Er det vanlig å blø mye? Har hørt skrekkhistorier om folk som har fossblødd. Er det vanlig? Vil det komme blod i senga?

Anonym poster: 023b3658ab15f5c6605ceaf03411d85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er skikkelig våt så bør det ikke være noe problem. Bruk god tid og ikke vær red for å si i fra hvis det gjør vondt.

Skrevet

Kommer an på om du er såpass glup at du vet hvilket hull

han bør benytte, just sayin'......;)

Anonym poster: 78fe1dcec396619aa0f71ec6b889a85a

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så vondt som folk skal ha det til! Jeg blødde ikke første gangen min... Men du må kanskje regne med å føle deg litt sår etterpå, og kanskje ikke forvente en veldig stor opplevelse nytelsesmessig. Alle er litt klønete første gangen, og så blir man flinkere etterhvert.

Mitt råd er å slappe av, nyt nærheten til den heldige mannen, kos masse sammen, og ta dere tid til et langt forspill :)

Skrevet

Jeg blødde ikke første gangen min og syntes faktisk det var veldig godt, utenom at det svidde veldig når han trengte seg inn for første støt. Jeg har kun blødd en gang ved samleie og det var fordi jeg rett og slett ble tørr mens jeg holdt på med en ONS fordi det tok evigheter, jeg var ferdig og ville sove.

Tredje gangen min gjorde vondt, selv om det var med samme fyren, så det kan variere en del.

Lykke til :)

Skrevet

jeg blødde endel, men det kom lenge etter jeg hadde sex. det var veldig godt, selv om jeg fokuserte mye på smertene (det gjordee litt vond (var jomfru) , men ikke så vondt som jeg hadde hørt at det skulle være) ellers var det fantastisk hærlig og godt. :-D

Anonym poster: 4b808c1701a6d1a2e2f9adb6b814718d

Skrevet

Det er viktig at han vet at du er jomfru. Da tar han hensyn til det.

Ja, det er vondt, men varm opp godt først så blir det bedre.

Anonym poster: fdd07fc2f8591da6302ba97695c340d0

• Liker 1
Gjest Grasjur
Skrevet

Du kan jo kjøpe deg en vibrator eller bruke noe annet som kan minne om en penis i forkant. Da vil du bryte jomfruhinnen din, og blodet kan komme da istedenfor i senga første gang, hvis du er redd for det :) Det gjorde jeg før min første gang. Men jeg blødde ikke noe likevel.

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg blødde ikke så mye, men det gjorde veldig vondt.. Vi var begge jomfruer, og det gjorde nok at hverken han eller jeg visste så mye om hvordan vi skulle gjøre dette. Vi hadde ikke så mye forspill, og jeg følte det som om jeg på en måte ble "brekt opp". Smerten varte bare i det han skulle komme seg inn, og det tok jo ikke så lang tid, men når han hadde kommet seg inn, så gjorde det ikke så vondt lenger.

Anonym poster: e7fbd8430d5b15bd2e30ea8a8ad57d0d

Skrevet (endret)

Så litt oppsummert:

1. Ha det gøy

2. Ta dere tid, godt langt forspill

3. Si ifra hvis det gjør vondt

4. Be han vise hensyn

5. Vær avslappet, ikke føl at du må prestere

Endret av Kytro
  • Liker 1
Skrevet

Bruk glidemiddel! Skulle ønske min første runde kunne vært med glidemiddel. Hadde nok vært uendelig mange ganger bedre.

• Liker 1
Skrevet

Siden alle andre har hatt en veldig positiv opplevelse får jeg være partypooperen jeg da. :sjenert: For meg gjorde det så inni helvete vondt at jeg på mine 28 år ikke har opplevd noe verre. Vi trengte tre forsøk for han var helt gjennom fordi det gjorde så vondt at jeg ikke klarte å fullføre de to første gangene. Og jeg fossblødde alle tre gangene, det var bare å kaste både sengetøy og overmadrass.

Så, det er i alle fall viktig at du sier fra at du er jomfru. Ellers er det positivt å ha funnet en du stoler godt på, det er det viktigste! :)

Skrevet

Jeg hadde vondt første gangen, men fordi jeg stolte på ham og var sikker på at det var det jeg ville, ble det en god opplevelse! Si ifra hvis han må ta det roligere, og våg å si ifra hvis du vil stoppe:) Kan kanskje være lurt å ha litt glidemiddel tilgjengelig, ikke sikkert at det er så mye "naturlig glid" hvis du er nervøs.. :)

Skrevet

Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt, blødde heller ikke. Bare ta det rolig og ta deg tid til å bli komfortabel. Kanskje greit om han vet at det er første gangen din også.

Skrevet

Flere som vil si litt om hvor vondt det var første gang og hvor mye du blødde?

Skrevet

Jeg drakk meg full, jeg, så jeg kjente egentlig ingenting. Vil jo selvfølgelig ikke anbefale deg dette, TS, da dette skal bety noe for og være spesielt osv. Jeg blødde ingenting, men hadde jo på forhånd sprukket jomfruhinna med tampong. Vil anbefale deg å gjøre det samme, om du ikke allerede har gjort det (sprekke hinna, altså, ikke drikke deg full).

Skrevet

Hvordan skal jeg klare å sprekke hinna? Er den langt inn? Og hvordan vil jeg vite om jeg har gjort det eller ikke?

Skrevet

Siden alle andre har hatt en veldig positiv opplevelse får jeg være partypooperen jeg da. :sjenert: For meg gjorde det så inni helvete vondt at jeg på mine 28 år ikke har opplevd noe verre. Vi trengte tre forsøk for han var helt gjennom fordi det gjorde så vondt at jeg ikke klarte å fullføre de to første gangene. Og jeg fossblødde alle tre gangene, det var bare å kaste både sengetøy og overmadrass.

Så, det er i alle fall viktig at du sier fra at du er jomfru. Ellers er det positivt å ha funnet en du stoler godt på, det er det viktigste! :)

Hei du, hvordan var det etter de tre siste gangene?

jeg merker at hvis vi ikke har veldig langt forspill og han fingrer meg først gjør det ennå veldig vondt når han går inn i meg, men jeg blødde ikke så mye etter første gang forde. Mer bare det at jeg føler jeg sprekker litt opp når han går inn og det gjør vondt, og vi har vært sammen noen mnd nå. Hvis vi har sex to dager etterhverandre er jeg også sår gjennom hele akten den andre dagen. Men det er litt rart for samtidig bare mer følsom og det er godt..

Skrevet

Flere som vil dele noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...