AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Typen var ute ikveld, og sa når han kom hjem at en jente prøvde å kysse han, etter at de hadde snakket i to sekunder. Jeg tror på han når han sier at han dyttet henne vekk, men jeg begynner å tvile på hvilke signaler han sender ut? Ingen ville vel prøvd å kysse noen uten å hafått noen signaler man tolker som flørting? Hva tror dere? Anonym poster: a45ac18a4995dffa91c47c7aae8e9999
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Hun var vel full, og han dyttet henne vekk synes ikke du kan forlange mer av typen din. Anonym poster: 9b2f59a0383b6cd7b7eeb788fedef351 14
Avalon Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Han styrer da ikke andres mangel på hemninger. 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Typen var ute ikveld, og sa når han kom hjem at en jente prøvde å kysse han, etter at de hadde snakket i to sekunder. Jeg tror på han når han sier at han dyttet henne vekk, men jeg begynner å tvile på hvilke signaler han sender ut? Ingen ville vel prøvd å kysse noen uten å hafått noen signaler man tolker som flørting? Hva tror dere? Anonym poster: a45ac18a4995dffa91c47c7aae8e9999 Har skjedd noe lignende med meg på fest. Jeg hadde akkurat vært på do, og skulle tilbake. Plutselig dukker det opp en jente ut av det blå hun holder rundt meg, og prøver å kysse meg på munnen. Jeg må dytte henne vekk. Jeg hadde ikke en gang sett eller pratet med henne tidligere på festen... Anonym poster: 44ce782bf816e9e4776aacdf4ce45c35 1
Gjest proteinet Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Nehei, dårlig gjort av typen din å la en jente prøve å kysse ham! Jeg vedder på at han tvilte på om han skulle dytte henne bort. For en dust.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Det samme har skjedd meg på fest, det eskalerte fra å aldri ha sett vedkommende til kyss på initiativ fra henne på under et halvt minutt. Mulig jeg har sendt ut signaler, men da var det værtfall ubevisst. Jeg er håpløst dårlig på å lese signaler, og er sikkert like dårlig på å sende signaler som gjennspeiler mine intensjoner også. I overnevnte tilfelle hadde ikke jeg andre intensjoner enn å være hyggelig Og det er ikke sikkert at det er snakk om flørting i det hele tatt, har også opplved jenter som ikke eier hemninger når det er noen shots inne i bildet. Om han dyttet henne vekk så er det vell ikke mer å snakke om.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Nehei, dårlig gjort av typen din å la en jente prøve å kysse ham! Jeg vedder på at han tvilte på om han skulle dytte henne bort. For en dust. Bare LITT dramaqueen? Det er nok av fulle og ubrukelige kvinnfolk på byen en helge-kveld... Anonym poster: cf659d0569a5c9a53569b2b8262b523b 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Det er nok av fulle og ubrukelige kvinnfolk på byen en helge-kveld... Tydeligvis ikke, siden bitre menn ikke får seg noe. Anonym poster: 131b7fd9bd30bb449d43f0c63408207c 3
Gjest proteinet Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Bare LITT dramaqueen? Det er nok av fulle og ubrukelige kvinnfolk på byen en helge-kveld... Anonym poster: cf659d0569a5c9a53569b2b8262b523b Right. Om en mann på byen hadde prøvd å kysse meg, så hadde jeg fortalt det til typen og jeg hadde hatt forståelse om han valgte å slå opp med meg. Slike ting skal ikke skje i et forhold! Det kan likestilles med utroskap. Altså, du gir fra deg "vibber" om at du tilgjengelig, at andre kan sjekke deg opp, og en type som gir fra seg vibber om at han er tilgjengelig, vil ikke jeg ha. 1
Hergensheimer Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Typen var ute ikveld, og sa når han kom hjem at en jente prøvde å kysse han, etter at de hadde snakket i to sekunder. Jeg tror på han når han sier at han dyttet henne vekk, men jeg begynner å tvile på hvilke signaler han sender ut? Ingen ville vel prøvd å kysse noen uten å hafått noen signaler man tolker som flørting? Hva tror dere? Anonym poster: a45ac18a4995dffa91c47c7aae8e9999 Slikt skjer. Det kan jeg personlig skrive under på. Det er ikke bare menn som er gale på byen. 3
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Typen var ute ikveld, og sa når han kom hjem at en jente prøvde å kysse han, etter at de hadde snakket i to sekunder. Jeg tror på han når han sier at han dyttet henne vekk, men jeg begynner å tvile på hvilke signaler han sender ut? Ingen ville vel prøvd å kysse noen uten å hafått noen signaler man tolker som flørting? Hva tror dere? Anonym poster: a45ac18a4995dffa91c47c7aae8e9999 Jo, jeg har utrolig nok opplevd det. Noe som sier meg at kvinner må la være å bruke rusmidler på byn. Det fører bare til at de gjør utrolig dårlige valg. 1
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Right. Om en mann på byen hadde prøvd å kysse meg, så hadde jeg fortalt det til typen og jeg hadde hatt forståelse om han valgte å slå opp med meg. Slike ting skal ikke skje i et forhold! Det kan likestilles med utroskap. Altså, du gir fra deg "vibber" om at du tilgjengelig, at andre kan sjekke deg opp, og en type som gir fra seg vibber om at han er tilgjengelig, vil ikke jeg ha. Hahaha, først trodde jeg du var sarkastisk, men du virker jo faktisk oppriktig i denne galskapen 18
encore Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 Right. Om en mann på byen hadde prøvd å kysse meg, så hadde jeg fortalt det til typen og jeg hadde hatt forståelse om han valgte å slå opp med meg. Slike ting skal ikke skje i et forhold! Det kan likestilles med utroskap. Altså, du gir fra deg "vibber" om at du tilgjengelig, at andre kan sjekke deg opp, og en type som gir fra seg vibber om at han er tilgjengelig, vil ikke jeg ha. Good one 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #14 Skrevet 2. desember 2012 Jo, jeg har utrolig nok opplevd det. Noe som sier meg at kvinner må la være å bruke rusmidler på byn. Det fører bare til at de gjør utrolig dårlige valg. Det er en grunn til at det skjer. Mythbusters har funnet ut av hvorfor dette skjer. Anonym poster: 131b7fd9bd30bb449d43f0c63408207c 1
Gjest proteinet Skrevet 2. desember 2012 #15 Skrevet 2. desember 2012 Hahaha, først trodde jeg du var sarkastisk, men du virker jo faktisk oppriktig i denne galskapen Jeg er aldri sarkastisk, i hvert fall ikke når det gjelder slike viktige saker som det diskuteres her! Good one 1
Gjest Bibompibomp Skrevet 2. desember 2012 #16 Skrevet 2. desember 2012 Jo, jeg har utrolig nok opplevd det. Noe som sier meg at kvinner må la være å bruke rusmidler på byn. Det fører bare til at de gjør utrolig dårlige valg. Hahh.. jeg tror ikke rusmidler er den egentlige årsak her. Tror heller vi kan legge også dette på frigjøringskontoen gitt. Kvinnene her på KG remjer jo i omtrent hver eneste tråd om hvor fortreffelig de har fått det, som kan velge og vrake blant mannfolk for å få seg et tilfeldig ligg, og hvor rettferdig det er at også de nå kan hore rundt som mannfolk har gjort det i århundrer. Så jeg tviler i grunnen på at det skal så mange såkalte "vibber" til før en kjekk fyr blir overfalt, og who cares om han er samboende, gift eller what ever...
Rubies_ Skrevet 2. desember 2012 #17 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor gidder du å spekulere mer i dette? Du sier at du tror på typen din. Så tro på han. 1
Notisblokk Skrevet 2. desember 2012 #18 Skrevet 2. desember 2012 Right. Om en mann på byen hadde prøvd å kysse meg, så hadde jeg fortalt det til typen og jeg hadde hatt forståelse om han valgte å slå opp med meg. Slike ting skal ikke skje i et forhold! Det kan likestilles med utroskap. Altså, du gir fra deg "vibber" om at du tilgjengelig, at andre kan sjekke deg opp, og en type som gir fra seg vibber om at han er tilgjengelig, vil ikke jeg ha. Hjelpe meg.. du hørest litt skummel ut.. Har du aldri vert på fest eller ute på byen? Er mange som ikke forstår seg på "vibber", eller bare driter i dem.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #19 Skrevet 2. desember 2012 Det var i hvert fall en mann som skrev at han kunne finne på å kysse tilfeldige damer helt ut av det blå. Om det finnes sånne menn så finnes det vel sånne damer og. Anonym poster: 55b2d99e4c8faea875a9b5258f1f8761 1
Cathrine88 Skrevet 2. desember 2012 #20 Skrevet 2. desember 2012 Han hadde sikkert på seg utfordrende klær og holdt seg sannsynligvis ikke unna alkohol heller. I så fall har han selvsagt bare seg selv å takke, den tøsen. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå