sirups Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Ok. Problemet er som følger: føler meg sykelig fet. Trener mye og spiser VELDIG sunt men ser ikke resultater (les: føler ikke at andre rundt meg ser forandring). Jeg har tatt litt bilder hvor jeg selv ser forbedring og at magen min ikke ser så oppblåst og fet og ekkel som jeg ser for meg, men jeg er fremdeles redd jeg er uforholdsmessig feit. Kan noen kommentere her og si hvordan det egentlig står til? Strengt tatt er jeg egentlig en slask som nettopp har begynt å trene, hva formen angår. Så ikke vær for streng!! http://
Gjest Søgni Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Ja, som du selv skriver, så er problemet her ganske tydelig at du føler deg sykelig feit. Nei, du er ikke uforholdsmessig feit. Jeg ser en normal kropp, hvis du mener du er sykelig feit (altså fedme?!) så har du et helt forskrudd kroppsbilde. 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Du er overvektig. Ja, dritfeit. Eh. Anonym poster: 20bd7e222696a5a4fa86338f12d6cdf0 1
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2012 Hm, ikke så konstruktive tilbakemeldinger her altså, men det er greit. Ser dere ikke at jeg har kjærlighetshåndtak....? Og lårene...?
Gjest Memories Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ok. Problemet er som følger: føler meg sykelig fet. Trener mye og spiser VELDIG sunt men ser ikke resultater (les: føler ikke at andre rundt meg ser forandring). Hvorfor er det så viktig for deg at de andre kommenterer forandringen din? Dersom det er noen forskjell ser de nok at du har trent, men med mindre det er svært drastiske forandringer er det svært sjelden folk gidder å kommentere slikt. Endret 2. desember 2012 av Memories 1
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor er det så viktig for det at de andre kommenterer forandringen din? Dersom det er noen forskjell ser de nok at du har trent, men med mindre det er svært drastiske forandringer er det svært sjelden folk gidder å kommentere slikt. vet ikke, kanskje fordi jeg føler jeg har uforholdsmessige forestillinger og fordi jeg aldri mottar feedback på gramgang...barnslig/unødvendig kanskje, men det hjelper et forvirret sinn.
Gjest Memories Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 vet ikke, kanskje fordi jeg føler jeg har uforholdsmessige forestillinger og fordi jeg aldri mottar feedback på gramgang...barnslig/unødvendig kanskje, men det hjelper et forvirret sinn. Det er sjelden folk får feedback på fremgang. Dersom de får det er det som nevnt oftest ved veldig store forandringer. Jeg syns det ser ut som at du har en flott og sunn kropp, og tror heller det er selvbildet ditt det er noe "galt" med. Jobb med å få opp selvtilliten og prøv å ikke bry deg om andres meninger. Da får du det så mye bedre. 1
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2012 Du er overvektig. Ok, hva kan jeg gjøre med det isåfall?
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2012 Det er sjelden folk får feedback på fremgang. Dersom de får det er det som nevnt oftest ved veldig store forandringer. Jeg syns det ser ut som at du har en flott og sunn kropp, og tror heller det er selvbildet ditt det er noe "galt" med. Jobb med å få opp selvtilliten og prøv å ikke bry deg om andres meninger. Da får du det så mye bedre. Takk for svar, du har nok helt rett.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Du har en dødslekker mage som mange vil være misunnelig på, litt fett på sidene har du men vil du være skrapet? Det lille fettet som er der synes nå jeg bare ser bra ut. Lårene er vanskelig å si noe om på grunn av bildet, men de ser da slanke ut de. Vær mer glad i deg selv. Anonym poster: aff25d6b197b3e1d8356111829417f61 1
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2012 Du har en dødslekker mage som mange vil være misunnelig på, litt fett på sidene har du men vil du være skrapet? Det lille fettet som er der synes nå jeg bare ser bra ut. Lårene er vanskelig å si noe om på grunn av bildet, men de ser da slanke ut de. Vær mer glad i deg selv. Anonym poster: aff25d6b197b3e1d8356111829417f61 Det var fint sagt! Jeg vil ikke være skrapet, det er ikke meg. Jeg er sunn og frisk og nyter livet og maten, så sånn vil jeg helst se ut også. Takk for oppmuntring.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #14 Skrevet 2. desember 2012 Hvis du ser slik ut, å føler deg sykelig feit, må det være koe alvorlig galt med selvbildet ditt og hvordan du ser deg selv. Hadde det vært en venninne av meg som så slik ut, og sa noe sånt i ramme alvor, tror jeg faktisl jeg ville anbefalt å gå til en lege for å få henvisning til psykolog e.l, for det høres seriøst ikke bra ut. Ønsker deg lykke til og alt godt, men jobb med selvbioeet ditt jente! Anonym poster: 3c9e7c491cd8e2c0626e57236784389c 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #15 Skrevet 2. desember 2012 du har utrolig pen mage Anonym poster: 8f5e3364c826ddfc2b99c67a1dc8d69e 2
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 2. desember 2012 Ok, takk for tibakemeldinger. Selv om jeg av og til føler meg som en hval så vet jeg nå at jeg ikke er en. Det er ikke sykelig eller overdrevet, bare et litt skjørt kroppsbilde som har sammenlignet seg selv med for mange uoppnåelige idealer i det siste. Hjalp å få bena litt på bakken igjen.
sirups Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er forresten 170 cm og veier 64 kg. Så ser dere hvordan DET ser ut.
Gjest Chin Skrevet 2. desember 2012 #18 Skrevet 2. desember 2012 Ok, hva kan jeg gjøre med det isåfall? ingenting, det var ment sarkastisk. Jeg tror du trenger psykologisk hjelp om du faktisk mener du er overvektig.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #19 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er forresten 170 cm og veier 64 kg. Så ser dere hvordan DET ser ut. Nøyaktig det samme som meg. Synes vi er flotte, jeg! Anonym poster: b608fa00e3f1b43a5ed741a298ad7e10
Geparden Skrevet 2. desember 2012 #20 Skrevet 2. desember 2012 Synes det ser ut som omtrent det jeg synes er aller mest attraktiv midje og hofter, i hvert fall. Hvis du vil høre noe fra den virkelige verden... Men hvis du føler deg feit med den kroppen er det noe galt. Du er slankere enn snittet av Norges befolking. BMI er med god margin normalvektig, for det det er verdt. Så det er objektivt, beviselig feil at du er "uforholdsmessig feit, oppblåst og ekkel." Føler du det virkelig sånn, har du noe alvorlig å jobbe med! (Jeg leser litt mellom linjene at du delvis vet det og har begynt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå