Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, kjæresten min er godt over snittet økonomisk. Det siste året har han begynt å bruke deodorant som parfyme, og jeg tror faktisk ikke han eier en eneste parfyme. Han har fått av meg før, men de er oppbrukt for lengst. Er det vanlig å bruke deodoranten som parfyme i halsen, eller er det normalt at jeg synes det er litt merkelig? Han har så absolutt ikke dårlig råd, han har 10.000 kr i mnd han kan bruke på snacks, klær og fest. Og jeg ser så klart at jeg kan kjøpe en parfyme til han i gave litt oftere, men det jeg lurer på er rett og slett om dette er normalt, eller om det er snakk om noe som grenser til gjerrighet?

Meninger? :)

Anonym poster: bdaa161e3377aa78bf0799d702af3ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hvorfor henger du deg opp i det?

Anonym poster: 16eedece5a6ea7780535df2e087a69fc

Gjest Memories
Skrevet

Tror ikke det er spesielt normalt nei. Jeg har i alle fall aldri sett/hørt noen gjøre det :P

Gjest badeand1
Skrevet

Kanskje han ikke vil kjøpe ny parfyme for han liker lukten på deodoranten såpass godt, enkelt og greit?

Skrevet

Herregud, hvorfor henger du deg opp i det?

Anonym poster: 16eedece5a6ea7780535df2e087a69fc

Fordi det lukter deodorant på et vis :P får mer armhule-assosiasjoner enn noe annet. Det er ikke et stort problem, men jeg lurer på hvor vanlig det egentlig er :)

Skrevet

Kanskje han ikke vil kjøpe ny parfyme for han liker lukten på deodoranten såpass godt, enkelt og greit?

Deodoranten var det jeg som kjøpte til han for ikke så lenge siden, og han bytter stadig vekk, så har ikke noe med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...