Gjest smiley Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 jeg slo opp og flyttet fra min samboer for ca en mnd siden. dette etter nermere et års tenking og vurdering fram og tilbake. situasjonen nå, er at jeg savner han! vi hadde mye til felles og hadde det fint, men mine følelser forsvant etter mye krangling og motgang i forholdet. nå aner jeg ikke hva jeg føler! vi snakker sammen hver dag, ingen av oss har særlig mange venner, og jeg sover ikke om nettene. savner jeg han fordi jeg savner å være sammen med noen eller fordi det var ment å være oss to? er det flere som har opplevd det samme? vet at jeg ikke kan be noen her forklare meg hva jeg føler, men kanskje noen kan komme med noen oppmuntrende ord:-) jeg var jo lettet i starten over å endelig skulle være ferdig med å gruble, men nå er jeg altså i tenkeboksen igjen!! ...
Gjest LonelyAngel Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Om du savner han, eller en mann generelt er det kun du som vet. Du må sette deg ned og tenke over om han er den type mann du ønsker å dele livet ditt med. I og med at du hadde tenkt over det i ett helt år før du gjorde det slutt, så tipper jeg han ikke var den rette.
Nitro Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har det på samme måte akkurat nå.. Nettopp blitt slutt med samboeren etter et laaaangt år med krangling. På det året ble jeg på en måte ferdig med han og når vi gjorde det slutt var det som en lettelse. Nå savner jeg ham veldig, men for min egen del tror jeg bare at jeg savner tryggheten ved å være med ham. Jeg tror at når det får gå litt tid, så vil nok savnet ditt gå over og at du klarer å tenke litt klarere. Lykke til
Gjest Smiley Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Tusen takk:) det er rart med det, men deilig at man ikke er alene! bør jeg fortsette å snakke med han så mye som jeg gjør osv? noen tanker
Gjest LonelyAngel Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Du bør holde avstand og ikke snakke så mye med han, i værtfall om du ønsker han krypendes tilbake.
HHH Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 da jeg slo opp med min ene eks så savnet jeg han en liten stund og det til tross for at jeg slo opp fordi jeg var forelsket i en annen somjeg så ble sammen med. så jeg tror nok det bare er det naturlige savnet som kommer når man avslutter det med noen man har vært glad i. hadde jeg ikke hatt en annen kjæreste på det tidspunktet, hdde jeg nok savnet enda mr også..
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Om jeg var deg ville jeg kuttet ut kontakten med han. Da finner du nok fort ut om det er han du savner, eller om det er noen. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å ha kontakt, det er veldig godt der og da, men fy så mye lenger tid det tar å komme seg videre...
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=698389&st=60 Jeg skrev en liknende tråd for en tid tilbake, vet ikke om du kan hente noen tips der... Enig med posteren Lonely Angel over. Anonym poster: f363e9a69b46031d41af1ecfccec9416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå