AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 I dag opplevde jeg en situasjon på gata der jeg kunne blitt kjent med to helt fremmede jenter, som til og med snakket om noe litt "juicy" da jeg gikk forbi. Det hadde faktisk vært veldig naturlig for meg å snakke til dem der og da, men jeg kan ikke forklare dette nærmere uten å røpe litt for mye om meg selv her. Jeg så der og da at jeg kunne ha snakket til dem og gått rett inn i det emnet de holdt på med uten at jeg av den grunn hadde virket desperat eller lignende, men jeg har alltid vært sjenert overfor jenter og slitt med å få kontakt. Akkurat i dette tilfellet ville jeg vært på "hjemmebane", så jeg ville ikke ha vært så sjenert. Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg vil si til alle dere som leser dette: Ikke la åpenbare gratissjanser gå i fra dere. En får ikke mange slike sjanser i livet, jeg kan iallefall bare huske å ha fått en eller to, og jeg er ikke helt pur ung lenger. Akkurat denne situasjonen kommer jeg nok aldri til å oppleve igjen, det var temmelig utrolig at denne situasjonen skulle oppstå i det hele tatt, men om jeg opplever en gratissjanse av et annet slag senere skal jeg gripe den. I kveld har jeg bare gått og ergret meg over hvorfor jeg ikke slo til. Særlig siden jeg er sjenert ville dette faktisk vært en bra situasjon. I et mer kontrollert miljø der jeg har truffet ei jente, vet hvem hun er og hvordan jeg kan treffe henne blir jeg helt lamslått ved tanken på å ta noe initiativ overfor henne, men hvis jeg hadde slått til i dag ville jeg nok ikke rukket å bli sjenert. Ja ja... Hvis det kommer noen "neste gang" så skal jeg slå til! Anonym poster: 25f207bea76d6ad8e2953a608968899c 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Rocco?????......... Nei vent, du skrev sjenert. Glem det Anonym poster: 2951d248fdb217870d779421f611edcc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Men i slike situasjoner må man være avslappet og ikke presse seg selv, så du var nok ikke klar for det uansett... Det jeg tror kan være lurt er å ha en uhøytidelig, leken innstilling uansett på sin ferd. For eksempel når du går bortover gata, kan du smile litt for deg selv, tenke på noe morsomt eller interessant, og dermed blir det mer naturlig å f.eks. smile til en jente som kommer forbi, eller si en kommentar til noen, fordi du fra før av er litt i din egen interessante verden, og ikke bryr deg så mye om hva andre tenker der og da. Anonym poster: af4510758f53100b9e2a2e09b4f29869
Gjest Lincoln Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 I dag opplevde jeg en situasjon på gata der jeg kunne blitt kjent med to helt fremmede jenter, som til og med snakket om noe litt "juicy" da jeg gikk forbi. Det hadde faktisk vært veldig naturlig for meg å snakke til dem der og da, men jeg kan ikke forklare dette nærmere uten å røpe litt for mye om meg selv her. Du er Anonym bruker på et anonymt forum. Hva i h... er det du tror du røper om deg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå