AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er på jakt etter en leilighet å leie. Jeg skal se på en i morgen. Er det noe jeg burde tenke på før det? Noen tips å komme med? Jeg leste på nettet at jeg burde ha med meg en bolig-cv som jeg skriver litt om meg i. Jeg har ikke noe printer så jeg får ikke fikset det til i morgen, men jeg skal på en på mandag så der kan jeg ha med en. Anonym poster: 89141904d66cf0e3d2cc283754083b4b
Guybrush Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Møt opp tidlig, vær aktiv og still spørsmål (strømforbruk, støynivå, nabolaget, etc), og ikke minst, når du merker at dere er nesten ferdig med runden - vær kjapp og spør "har du en interesseliste jeg kan skrive meg på?". Se så skuffelsen i øynene på de andre som er med når du da får skrevet navnet og kontaktinformasjonen din øverst på denne lista. Da skal det mye til for at du ikke blir blant toppkandidatene. Og du vil være en av de få som utleier faktisk husker av de som var der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå