Gå til innhold

Hvor mange dager feirer dere jul med familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig?

Jeg tvinger meg selv igjennom jula. Nå har ikke julen blitt som planlagt og vi ferre som har mulighet til å komme. Så er det en fjomp da! H*n vil tilbake til en annen person h*n ser hver dag tidlig den 2 juledag. Selv om h*n ser oss max 2 ganger i året. Nå er den personen den eneste jeg føler jeg kan snakke med under julen, til tross for at h*n flere ganger i fylla har fortalt meg at h*n ikke liker det skjerpede forholdet jeg har til resten av familien. Har lenge følt meg mislikt, men dette får meg til å føle meg enda mer mislikt. Hadde han bare visst hva grunnen var, så hadde h*n ikke dømt meg så fælt, men jeg vet jeg ikke blir trodd, så kommer ikke til å fortelle han det.

Jaja, uansett føler jeg veldig på det, også når jeg hører hva andre sier om det, da får jeg dårlig samvittighet på h*n sine vegne. Men burde jeg det?

Lurer derfor på hvor lenge alle her inne blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hos familien min fra 22. desember til 3. juledag, da reiser jeg til samboeren min sin familie.

Skrevet

Jeg skal være hos familien fra 23.-30.desember, kun fordi jeg har fri fra jobb/får jobbe på en annen avdeling. Vanligvis er jeg ikke så lenge. Bor et stykke unna familien.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

23. des. (sent på kvelden) til 1. januar (rundt lunch). (Om jeg ikke husker billettinfoen feil.)

Skrevet

Bor samme by som foreldrene mine men jeg pleier å sove hjemme 23-25.12 også dra hjem til meg selv.

Gjest tarandus
Skrevet

Ca 23.-26., resten av tiden er jeg hjemme med samboer :)

Skrevet

Hva er vanlig?

Jeg tvinger meg selv igjennom jula. Nå har ikke julen blitt som planlagt og vi ferre som har mulighet til å komme. Så er det en fjomp da! H*n vil tilbake til en annen person h*n ser hver dag tidlig den 2 juledag. Selv om h*n ser oss max 2 ganger i året. Nå er den personen den eneste jeg føler jeg kan snakke med under julen, til tross for at h*n flere ganger i fylla har fortalt meg at h*n ikke liker det skjerpede forholdet jeg har til resten av familien. Har lenge følt meg mislikt, men dette får meg til å føle meg enda mer mislikt. Hadde han bare visst hva grunnen var, så hadde h*n ikke dømt meg så fælt, men jeg vet jeg ikke blir trodd, så kommer ikke til å fortelle han det.

Jaja, uansett føler jeg veldig på det, også når jeg hører hva andre sier om det, da får jeg dårlig samvittighet på h*n sine vegne. Men burde jeg det?

Lurer derfor på hvor lenge alle her inne blir.

Hva er forskjellen på "han" og "h*n"? :P

Ta det med et smil...

• Liker 4
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg må nok bruke en tre fire timer. Men det er MER en nok.

Skrevet

Julaften fra formiddag og utover kvelden + middag første juledag regner jeg med vi blir endel folk samlet. Utover dette er det ikke planlagt så nøye.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Vanligvis pleier jeg å være der fra 21 eller 22 og helt til ca.28 eller 29. Da drar jeg hjem og feirer nyttår med samboers familie.Blir sikkert litt annerledes når jeg får meg fast jobb der jeg kanskje ikke har så lenge fri.

I år skal jeg være lengre av diverse grunner. Liker godt å være lenge hos min egen familie og de har ingen andre enn meg og søsknene mine så derfor feirer jeg alltid jul med dem.

Skrevet

Er hos familien noen timer fleire av dagene i romjula og på selve julaften. Vi bur i samme by og det er koselig.

Skrevet

Jeg og samboer deler oss på julaften, da vi har begge familier i samme by. 1. og 2. juledag har vi en til hver familie, så er det tilbake på jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...