AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er verken huslig eller kreativ og praktiske løsninger i hjemmet faller meg lite naturlig. Jeg bor i kollektiv og soverommet mitt går ut mot kjøkkenet. Døren min er som dette: Glasset er såpass grumsete at de ikke kan se noe særlig inn, men man kan se skygger og siluetter. Problemet er uansett ikke det, men derimot at rommet mitt aldri blir mørkt fordi lyset på kjøkkenet og spesielt rett utenfor døren min står på. Det skinner veldig igjennom, og det går utover nervene mine. Jeg kan ikke spikre eller gjøre noe installasjoner eller noe slikt, og det må være billig, da jeg ikke bor her så lenge. Jeg tenkte på å henge opp noe sort stoff, men jeg vet ikke hva jeg kan henge med, og det blir vel ikke akkurat så fint heller. Men jeg henger det uansett på utsiden, da det ikke er mitt problem at huseier har vært så dumt å montere vindudører i et kollektiv! Noen tips? Anonym poster: 25178d4bbbd4b44dbc1aae0d93a8e764 Anonym poster: 25178d4bbbd4b44dbc1aae0d93a8e764 Anonym poster: 25178d4bbbd4b44dbc1aae0d93a8e764
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Bortelås med teip på baksiden? Tegnestifter? Hva har du ikke lov til å bruke? Anonym poster: 9ea6501fdde62fb1d16e34fdc625f31b
Tropic Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hva med en stor plakat?? Så bruker du skoletyggis eller teip eller noe for å feste med. Store plakater kan du kjøpe på ebay til en billig penge. Ps. Om plakaten du velger ikke er tykk nok slik at lyset fremdeles skinner igjennom kan du kjøpe svart papp og feste bak plakaten for så å feste dette på døren. Endret 1. desember 2012 av Tropic
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Hmm, kanskje en stor sort plakat festet med frøkentyggis! Da må jeg bare motstå fristelsen med å dekorere plakaten som en 10-årings jenterom. :D Vet ikke hva jeg har lov til å bruke. Poenget er vel bare at det skal se fint ut etter meg. Men har bodd her siden juli og har ennå ikke sett en butikk som selger stoff, og jeg vil bruke minst mulig tid på dette i eksamenstiden. :/ Anonym poster: 25178d4bbbd4b44dbc1aae0d93a8e764
orgus Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 En plakat vil ikke stoppe lysgjennomtrenging noe særlig da. Støtter forslagene om stoff. Høyttalerfilt for eksempel.
Lurt smil Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Om du ser på nytt&nyttig så finnes det en speil på rull greie du kan lime på glasset. Det blir da lys tett og det gjør ikke skade på døren:) Jeg har brukt det på min dør og syntes det funker bra ! Billig er det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå