Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hudpleierutiner har du?

Hva gjør du hver morgen og kveld, og hva gjør du regelmessig?

Jeg synes ikke jeg gjør så mye. Jeg fjerner sminken og vasker meg med vann i ansiktet og smører meg inn med øyekrem og fuktighetskrem på kvelden. På morgenen vasker jeg ansiktet med vann i dusjen og smører med fuktighetskrem.

Av og til, men altfor sjeldent og ikke så veldig regelmessig peeler jeg og tar en ansiktsmaske.

Er dette for lite for å beholde en fin hud? Jeg har litt urenheter på haken, ellers ikke så store problemer. Huden kan føles litt stram hvis jeg ikke bruker fuktighetskrem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Jeg bruker rens, tonic og fuktighetskrem hver morgen og kveld. Har blandingshud, og må være nøye med å fjerne all sminke osv for å ikke få kviser. Huden min blir også litt mer ustabil når jeg har mensen, eller i perioder med stress.

Skrevet

Jeg gjør egentlig minst mulig, synes ikke man skal drive å rense, skrubbe og hele pakka hver dag, det ser jeg på som unødvendig. Hver morgen renser jeg huden først med et mildt renseskum og smører så med fuktighetskrem, det er alt. Har jeg brukt sminke den dagen fjernes den om kvelden, men ellers gjør jeg ingenting med huden før jeg legger meg. Har aldri hatt særlig kviser og har vel litt blandingshud.

Gjest 3llie
Skrevet

Først fjerner jeg øyesminken, tar en rens av resten av ansiktet etterfulgt av tonic. Smører så med øyekrem, e-vitamin krem, en krem som roer ned huden min og til slutt en krem som gjør den glatt og fin.

Det samme gjør jeg om morgen, bortsett fra fjerning av sminke.

Dette er jeg nødt til å gjøre så lenge det er kaldt ute, huden min blir helt rar og ekkel om jeg slurver.

Ansiktsmaske tar jeg etter behov, men ikke oftere enn en gang i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...