Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nevnt det her før. Kjæresten min på 45 år er da "venn" med den 23 år gamle spinninginstruktøren har referert til som "hun får meg til å trø på ekstra". Han har flørtet litt med hun her, sånn mildt, mens han ikke var sammen med meg. Sendte hun god sommer sms da vi var sammen. Vel, nå ble det slutt med han og meg for 2 mnd siden. Han vil veldig gjerne at vi skal forsøke igjen. Var på middag der i går, og kastet et blikk på magnet-tavlen som henger på kjøkkenet. Der henger hun, spinninginstruktøren, stram og fin, 23 år mot mine snart 40, i ulike stillinger som viser øvelser man kan gjøre for mage og rygg, i stram fin bukse og tight topp.

Hun her var instruktør på jobben hans, men der har hun sluttet nå så han har altså kontaktet hun "for å få de øvelsene". Hm...

Skvatt litt til der hun hang på veggen. Usjarmerende. Jeg kjenner denne fyren..men sa ingenting der og da.

Anonym poster: f009a2bb06be189f66af9e85eaf5546e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og spørsmålet er......... *trommevirvel* .....

??

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Hang på veggen faktisk. Spiker? Skruer? Hemper?

Skrevet

Og spørsmålet er......... *trommevirvel* .....

??

Bare det at det føles anstrengende å ha denne ungpiken hengende på veggen der hos han. en ungpike jeg vet han sikler på og som han faktisk kjenner og er venn med. Men her er det vel bare til å slappe av og la mannen nyte og sikler iver synet av henne? Og jeg skal late som jeg synes det er kult med denne venninnen hans?

Skrevet

Ikke akseptabelt om man blir par igjen, men så lenge dere ikke er sammen enda, så får det bare henge.

Skrevet

Din alder tatt i betraktning bør du handle som om du er noe annet enn 21 år.

Dvs. hvorvidt er "kult at han er venninne med henne" osv. er irrelevant. Er det ok for deg, eller er det ikke det?

Er det ok, så gir du beng i bilder og treninger. Det vil alltid finnes noen som er yngre og finere enn deg.

Er det ikke ok, så tar du det opp med ham.

Hvor har du det forresten fra at han "sikler på henne" ?

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Dæng... Denne tråden gir meg lyst til å kjøpe hammer og spiker og røske til meg en eller annen ungmø i bygdas gate. Får rett og slett litt forstyrrede bilder i hodet slik TS ordlegger seg.

• Liker 1
Skrevet

At det finnes yngre og/eller penere damer der ute, som mennene våre sannsynligvis sikler på, er en sannhet de aller aller fleste kvinner må lære seg å takle, uavhengig av deres egen alder. Verden kryr av pene damer.

Det samme gjelder imidlertid også motsatt vei. Det vil alltid finnes menn som ser bedre ut enn våre egne. Men, ville vi byttet ut vår egen mann med en av de? Svaret på dette er i de aller fleste tilfeller NEI. Og siden menn og kvinner neppe er så forskjellige (ihvertfall ikke når det gjelder evne til å føle kjærlighet), kan man jo forsøke å la tvilen komme dem til gode og anta at også menn velger kjærlighet og personlighet fremfor utseende.

Når man først faller for noen, er det festlig hvor lite utseende plutselig viser seg å bety.

Om denne jenta skulle vise seg å bli en reell trussel derimot, dvs om han faktisk har seksuelle eller romantiske følelser for henne, da ville jeg tatt opp dette med ham og kanskje stilt et ultimatum.

Eller bare funnet meg en som ville ha -meg-.

Anonym poster: 663abe341dca47455fe55fe5c425c989

Skrevet

At det finnes yngre og/eller penere damer der ute, som mennene våre sannsynligvis sikler på, er en sannhet de aller aller fleste kvinner må lære seg å takle, uavhengig av deres egen alder. Verden kryr av pene damer.

Det samme gjelder imidlertid også motsatt vei. Det vil alltid finnes menn som ser bedre ut enn våre egne. Men, ville vi byttet ut vår egen mann med en av de? Svaret på dette er i de aller fleste tilfeller NEI. Og siden menn og kvinner neppe er så forskjellige (ihvertfall ikke når det gjelder evne til å føle kjærlighet), kan man jo forsøke å la tvilen komme dem til gode og anta at også menn velger kjærlighet og personlighet fremfor utseende.

Når man først faller for noen, er det festlig hvor lite utseende plutselig viser seg å bety.

Om denne jenta skulle vise seg å bli en reell trussel derimot, dvs om han faktisk har seksuelle eller romantiske følelser for henne, da ville jeg tatt opp dette med ham og kanskje stilt et ultimatum.

Eller bare funnet meg en som ville ha -meg-.

Anonym poster: 663abe341dca47455fe55fe5c425c989

Klart det finnes mange pene damer han sikler på. Og han kan sikle på hvem han vil i grunn, men jeg gidder ikke ha "postere" av venninner på kjøkkenet. Føles veldig rart, i tillegg til at det er rart at han er venn med en på alder med noe som kunne vært hans barn. I tillegg har han mast om ha en langt yngre med på trekant..altså en fasinasjon som tipper litt over med dette nye tilskuddet på veggen.

Skrevet

Det er så mye rart dere KG`ere tydeligvis mener en bør finne seg i. Hvorfor skal det være greit at dette henger på veggen til en mann på 45? "Jenta" er 23, og omtalt av han som deilig bare i litt veloverveide ordelag..La mannen din sikle og bli minnet på denne jenta HVER dag!! Dette er vist den generelle oppfatningen her. Jeg hadde følt det ubekvemt akkurat som TS.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Klart det finnes mange pene damer han sikler på. Og han kan sikle på hvem han vil i grunn, men jeg gidder ikke ha "postere" av venninner på kjøkkenet. Føles veldig rart, i tillegg til at det er rart at han er venn med en på alder med noe som kunne vært hans barn. I tillegg har han mast om ha en langt yngre med på trekant..altså en fasinasjon som tipper litt over med dette nye tilskuddet på veggen.

Aner ikke noe om dine seksuelle preferanser, men dette vill gjort meg mer betenkt enn at han har bilde av henne på kjøkkenet.

edit: skrivefeil

Endret av Sign
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jenta synes garantert han er en gammel gris, så du trenger nok ikke bekymre deg for henne...

Men han derimot; han hadde ikke blitt lenge i mitt selskap. For en slesk ekling :P

Endret av Løvetanten
Skrevet

For meg handler ikke dette om sjalusi, for meg handler det om at jeg overhodet ikke er interessert i voksne menn som henger opp bilder av unge jenter på veggene. Jeg synes det er rimelig creepy.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo DEG han vil ha et forhold til?

Og tviler sterkt på at han får no napp hos henne.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...