Gjest Skalskalikke Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 En gutt jeg datet en stund henger på samme forum som meg (han vet det). Etter at han ditchet meg har han vært veldig åpen om sitt videre datingliv. Han bretter ut om nye damer han møter, hvordan han går fram og sånn.. Jeg har så veldig lyst til å sende nåværende "prosjekt" link til dette offentlige forumet, vise hva han skriver om henne, for jeg skjønner hvem hun er. Jeg synes han er litt drøy.....Og jeg er så lei av at han må legge ut om alt mulig så jeg ser det...... Er det alt for slemt?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Om han er en player hadde jeg absolutt gjort det. Folk fortjener å få greie på hvem som er playere, slik at de kan unngå dem. Anonym poster: 0a14cd6b1b69d17fdefd35dc7008d585 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Kjør på TS! Det syns nok det "nye prosjektet" er veldig greit å vite, kjedelig hvis hun blir såret Jeg hadde ihvertfall satt pris på det Anonym poster: 93b32db6c9fc783b303ed21573b9fae3 2
mckinley Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Gønn på, jeg hadde villet vite det om det var meg! Ganske uskyldig hevn, må jeg si.
Gjest Skalskalikke Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Har sendt henne link..... Så får hun se at hans motto for dating også i hennes tilfelle er "treat her mean = keep her keen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå