Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører ofte rådet om å ta med bilde av frisyren du vil ha til frisøren. Tenkte å teste dette siden jeg aldri får håret helt som jeg vil ha det(som sikkert er mye min egen feil fordi jeg tror jeg mangler ordforrådet til å få frem hva jeg vil).

Men nå finner jeg imidlertid ikke bilder av frisyren jeg ønsker(sikkert av samme årsak som over), men hadde det vært mulig å ta med en illustrasjon i stedet? Mener jo selvsagt ikke strekmann-tegning, jeg er litt små-dyktig med blyanten. Men det blir sikkert for upresist igjen?

F.eks:

Anonym poster: fb51c7cae85714903b77de803cbb02ea

post-37809-0-09810800-1354394357_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Det burde gå bra. Ser jo godt hva du mener med den tegningen og hvis du forklarer i tillegg så går det fint. :)

• Liker 1
Skrevet

Du er jo flink til å tegne, kjør på med det! Lo forresten av strekmannkommentaren din

Skrevet

Hvis ikke frisøren forstår hva du mener med den tegningen må du vurdere å bytte salong. Tegningen var jo knallbra :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du er jo flink til å tegne, kjør på med det! Lo forresten av strekmannkommentaren din

Jeg og, så for meg henne hos frisøren med en "hode-foting" :skratte:

Endret av Sulosi
Skrevet

Ja, jeg så for meg en helt talentløs barnestrek hvor den stakkars frisøren stirrer dumt på henne. "Så det er SÅNN du vil se ut, ja..."

• Liker 1
Skrevet

Jeg og, så for meg henne hos frisøren med en "hode-foting" :skratte:

Ja, jeg så for meg en helt talentløs barnestrek hvor den stakkars frisøren stirrer dumt på henne. "Så det er SÅNN du vil se ut, ja..."

Skrevet

Jo takk for det:) Tenkte nok strekmann-tegning var det de fleste ville se for seg om jeg ikke utdypet litt :fnise: Selv om det kunne vært morsomt å tatt med en sånn tegning bare på jævelskap :fnise:

Men hva i all verden er en hode-foting?:P

Skrevet

Her er mange eksempler på hode-fotinger :)

Aaah, nå lærte jeg et nytt ord/uttrykk:D Men alright, får jeg bare printe den da og satse på at jeg ikke må bytte salong :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...