AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Hører ofte rådet om å ta med bilde av frisyren du vil ha til frisøren. Tenkte å teste dette siden jeg aldri får håret helt som jeg vil ha det(som sikkert er mye min egen feil fordi jeg tror jeg mangler ordforrådet til å få frem hva jeg vil). Men nå finner jeg imidlertid ikke bilder av frisyren jeg ønsker(sikkert av samme årsak som over), men hadde det vært mulig å ta med en illustrasjon i stedet? Mener jo selvsagt ikke strekmann-tegning, jeg er litt små-dyktig med blyanten. Men det blir sikkert for upresist igjen? F.eks: Anonym poster: fb51c7cae85714903b77de803cbb02ea 1
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Det burde gå bra. Ser jo godt hva du mener med den tegningen og hvis du forklarer i tillegg så går det fint. 1
mckinley Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Du er jo flink til å tegne, kjør på med det! Lo forresten av strekmannkommentaren din
Sulosi Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Hvis ikke frisøren forstår hva du mener med den tegningen må du vurdere å bytte salong. Tegningen var jo knallbra 2
Sulosi Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Du er jo flink til å tegne, kjør på med det! Lo forresten av strekmannkommentaren din Jeg og, så for meg henne hos frisøren med en "hode-foting" Endret 1. desember 2012 av Sulosi
mckinley Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Ja, jeg så for meg en helt talentløs barnestrek hvor den stakkars frisøren stirrer dumt på henne. "Så det er SÅNN du vil se ut, ja..." 1
mckinley Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Jeg og, så for meg henne hos frisøren med en "hode-foting" Ja, jeg så for meg en helt talentløs barnestrek hvor den stakkars frisøren stirrer dumt på henne. "Så det er SÅNN du vil se ut, ja..."
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Du er jo flink til å tegne, kjør på med det! Lo forresten av strekmannkommentaren din Jo takk for det:) Tenkte nok strekmann-tegning var det de fleste ville se for seg om jeg ikke utdypet litt Selv om det kunne vært morsomt å tatt med en sånn tegning bare på jævelskap Men hva i all verden er en hode-foting? Anonym poster: fb51c7cae85714903b77de803cbb02ea
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Her er mange eksempler på hode-fotinger Aaah, nå lærte jeg et nytt ord/uttrykk:D Men alright, får jeg bare printe den da og satse på at jeg ikke må bytte salong Anonym poster: fb51c7cae85714903b77de803cbb02ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå