Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever i et sexløstekteskap. Gått til familieterapi i et år og ingen forandring. Føler at dette klarer jeg ikke mer. Savner den fysiske delen og mister troen på at jeg noen gang skal få oppleve god sex igjen.

Har tatt det opp med han men ingenting skjer. Er jeg normal når dette savnet gjør meg veldig tung og nedstemt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest jente8923
Skrevet

Ja, jeg hadde ikke klart det. Er det noe fysisk ved han som gjør det? Regner med det er sjekket. Kan jo være psykisk også, men uansett hva årsaken er så forstår jeg deg godt. Behovet for sex er der uansett..

Skrevet

Det er ikke galt å gå. Men hvordan er forholdet ellers? Har dere det bra bortsett fra fraværet av sex? Og hvor lenge er det siden sist? Du skal ikke skamme deg over å savne noe så viktig som sex, det er jo der vi knytter noen av de sterkeste båndene som mennesker og som par. Hva sier han selv? Kunne gjerne trengt mer informasjon her.

Skrevet

Har tatt det opp med han manger ganger. Vi har slitt i samlivet vårt og det har vært mye krangel. I dag føler jeg at vi bor sammen bare fordi vi eier huset og har barn sammen. Det har vært lite sex i 10 år og ingenting de siste 2 åra. Før det hadde vi lanskje en gang i året.

Gjest tronder
Skrevet

Prøv å send han på styrketrening, endre litt i kostholdet (bort med brøvarer) og øk forsiktig inntak av kjøtt og fisk (kylling teller ikke helt, her trengs det fett! ).

Dette kan booste testosteron nivåer i kroppen, og øke det daglige energi nivået. 2-3 ganger i uken bør holde så lenge vi snakker tung styrke, og ikke bare fisevekter som 90% av alle damer på sentrene driver med.

Hjelper dette så ser jeg for meg et innlegg om 5 måneder: Hjelp, jeg har fått en sexgal mann i huset :P

Hvis dette ikke hjelper, få en god kompis av han til å ta en prat slik at han også få bestemt seg for hva han ønsker i framtiden.

Skrevet

jeg har trent i mange år, løping. Har har vært med litt. han synes jeg er alt for aktiv. Vi er forskjellige der. han vil slappe av, se filmer og gjør lite annet. Har alltid fått høre at jeg alltid har nye prosjekter og da i negativ forstand. Vi har glidd fra hverandre og jeg tror ikke at han blir anderledes. han har ikke noen mannlige venner.

Skrevet

Når man ikke holder bålet i gang dør det ut... Og en del par ser ikke at dette er i ferd med å skje før sex-en har blitt helt borte. Og da ksn det være vanskelig å hente fram igjen lysten på den andre. Det er kanskje dette du nå opplever i ditt forhold. En ting dere kan gjøre:skaff en leilighet der en av dere bor. Ha minimalt kontakt en bestemt periode, f.eks 2 mnd. Da tror jeg dere vil vite bedre om det er noe igjen å bygge på eller om alle følelser er borte.

Skrevet

Dette har vært i tankene mine lenge. Men vondt å bryte opp og gå ut med det. Fasaden ryker og en ønsker ikke å fortelle hva som er / var galt i forholdet. Jeg går mye ut og reiser mye på kurs for å hente meg opp igjen. Tror løsningen blir som du skriver å prøve å være borte fra hverandre.

Skrevet

Jeg lever i et sexløstekteskap. Gått til familieterapi i et år og ingen forandring. Føler at dette klarer jeg ikke mer. Savner den fysiske delen og mister troen på at jeg noen gang skal få oppleve god sex igjen.

Har tatt det opp med han men ingenting skjer. Er jeg normal når dette savnet gjør meg veldig tung og nedstemt ?

Få deg en elsker eller flere?

Skrevet

Det er ingen løsning. Da blir det bare verre.

Skrevet

Å få en elsker kan være aktuelt etterpå, ikke mens du prøver å redde..........

Regner med at svaret ditt var bare på tull :laugh:

Skrevet

Absolutt ikke! Det skaper bare løgn og stress. Jobb med forholdet du er i, og finn ut ganske raskt om du klarer å leve i dette forholdet - eller om det er på tide for dere å skille lag. Etterpå kan du selvsagt skaffe deg en elsker for å føle deg attraktiv og elsket igjen :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...