AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Hei, Ble slutt med meg og eksen for noen mnd. siden. Siste ukene har vi tatt opp kontakten og bestemt oss for å prøve å ha et vennskap. Greia er bare det at han nesten er for snill mot meg. Lager middag, kommer innom med mat når jeg syk, blir med meg på ting jeg vil på ,selv om han egentlig ikke har tid (type ofrer seg selv og sine oppgaver) Følger meg hjem etter vi har vært ute, drar meg med på ting, hjelper meg med veldig mye osv. Blir kanskje dumt å klage over at et menneske er snillt, men jeg får nesten dårlig samvittighet av alt dette. Er jo nesten snillere mot meg nå enn da vi var sammen. Er ikke vant til sånt som dette jeg. Er heller ikke snakk om noe ønske om å bli sammen med meg igjen ( og han sa alt av følelser var borte da han slo opp) Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare lufte tankene litt, kanskje få andres synspunkter. Vet ikke om dette vennskapet er av det lureste, selv om det er fint med den tryggheten det gir er det også forvirrende! Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb
Gjest brutal mann Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Han vil ha deg. Ikke som venn, men som kjæreste, venn, elskerinne og mor til sine barn. 3
mckinley Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Det er klart han vil noe mer. Herregud, jeg kan ta feil, men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at han vil få noe igjen for dette. Du vet ikke hva du har før du mister det, kanskje noe i det.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Har det likedan. Min eks og jeg slo opp, og har det bedre kommunikasjonsmessig etter bruddet. Ikke sjans i havet for å bli sammen igjen, men likevel. Det er ikke så ofte det skjer, kan du si - mange av venninnene mine synes det er jævlig spesielt, selv om jeg dog forstår dem.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Ja mine venner også skjønner ikke forholdet vårt, de fleste tror vi er sammen igjen. Ingen sjanser for å bli sammen nei, men han vil omtrent se meg daglig. Er jo koselig med en som bryr seg, men tenker at når man dumper noen så er det en grunn til det. Tror ikke han vil ha noe igjen for det (ikke i form av sex hvertfall) Vi har ikke hatt fysisk kontakt etter bruddet. Jeg er også snill mot han da, så vi har en gjensidig trygghet i hverandre i form av at vi alltid stiller opp for hverandre! Så er det disse følelsene da, jeg har konkludert med at jeg er voksen og fornuftig nok til å kunne ha dype følelser for en person, men samtidig se at et forhold aldri vil funke, og så forsone meg med det. TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb
Gjest brutal mann Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Ja mine venner også skjønner ikke forholdet vårt, de fleste tror vi er sammen igjen. Ingen sjanser for å bli sammen nei, men han vil omtrent se meg daglig. Er jo koselig med en som bryr seg, men tenker at når man dumper noen så er det en grunn til det. Tror ikke han vil ha noe igjen for det (ikke i form av sex hvertfall) Vi har ikke hatt fysisk kontakt etter bruddet. Jeg er også snill mot han da, så vi har en gjensidig trygghet i hverandre i form av at vi alltid stiller opp for hverandre! Så er det disse følelsene da, jeg har konkludert med at jeg er voksen og fornuftig nok til å kunne ha dype følelser for en person, men samtidig se at et forhold aldri vil funke, og så forsone meg med det. TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb Vennligst utdyp de uthevede punktene.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Vennligst utdyp de uthevede punktene. Vi klarer ikke møte hverandres forventninger og behov, det som følger med i et forpliktende forhold. Når det kommer til å ha et uforpliktende forhold så fungerer vi bedre. Selv om vi ikke klarer å ha et kjæresteforhold har vi det veldig fint sammen, vanskelig å gi helt slipp, derfor mye kontakt. Han bryr seg om meg, som jeg nevnte i det første innlegget. Han vet at jeg stiller opp for han om det skulle være noe. Viser omsorg for hverandre på flere måter. Jeg er utrolig glad i han, føler meg enda tiltrukket av han, kan vel kanskje gå så langt som å si jeg elsker han. Likevel er jeg realistisk og innser at han ikke er den jeg skal satse på som kjæreste. Kompliserte greier! TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb
Gjest brutal mann Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Er ikke komplisert, bare manglende vilje til å jobbe med det. Jeg tror nok dere begge kommer til å gå på en solid karamell her.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 Ja er det, men mye som ligger bak, blant annet psykiske problemer som kompliserer. Hvordan da tenker du på? er ikke den første som sier dette kommer til å ende dårlig... TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb
Gjest brutal mann Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 Ja er det, men mye som ligger bak, blant annet psykiske problemer som kompliserer. Hvordan da tenker du på? er ikke den første som sier dette kommer til å ende dårlig... TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb Problemene oppstår når den andre plutselig kurtiseres av noen andre. Da begynner sjalusi og annet faenskap. Trist men sant. Joda, det er fint og vart og flott nå, men hva når den ene av partene vil ha et ordentlig forhold til noen andre?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #11 Skrevet 1. desember 2012 Det jeg er bekymra for ja. Den dagen vil jo komme en eller annen gang! Men hva gjør man, type "kan ikke leve med, kan ikke leve uten"- forhold. Når det er følelser tilstede sier det seg selv at noen blir såra til slutt. Kanskje enklere for han som ikke føler noe lenger! TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb 1
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Noen fungerer bedre sammen som venner og "søsken", uten at det er noe galt i det. Litt merkelig kan det bli om en har hatt sex, men det behøver ikke være noen krise.
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 Det jeg er bekymra for ja. Den dagen vil jo komme en eller annen gang! Men hva gjør man, type "kan ikke leve med, kan ikke leve uten"- forhold. Når det er følelser tilstede sier det seg selv at noen blir såra til slutt. Kanskje enklere for han som ikke føler noe lenger! TS Anonym poster: 32da53bcfdd3828ca362a6b2125ceceb Han leker med dine følelser faktisk. Vis styrke og sett en endelig strek. Det gjør vondt, men langt fra så vondt som når han plutselig bare stikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå