Cecilie Skrevet 7. mars 2004 #1 Skrevet 7. mars 2004 Nettopp skaffet meg en meget ERFAREN elsker. Har aldri hatt så god sex i mitt liv, men jeg føler på en måte at det er han som gir mest. Selv er jeg langt yngre enn han, og derfor en del mindre erfaringer. Dette vil jeg endre på, jeg vil overraske han ved å treffe de erogene sonene, og være litt mer sikker i det jeg gjør. Jeg aner jo ikke om han liker det jeg gjør, så til tider blir jeg usikker. Eks ved slikking av øre, gjør jeg det for hardt, for mykt, osv. Kanskje liker han det ikke engang Det hadde vært interessant å lese deres beste tips. Hva er det beste mannen vet dere gjør på han. Hva er en sikker vinner? Få høre deres beste triks da, jenter!
Gjest the imp Skrevet 7. mars 2004 #2 Skrevet 7. mars 2004 hvilke områder på mannen som er erogene er like forskjellig som på jenter. Noen liker at man slikker og suger forsiktig på fingertuppene, kysse nedover halsen, bite/suge på øreflippen, la tunga gli forsiktig over brystvortene eller veldig lett biting. Noen liker å bli slikket/strøket på pungen og innsiden av lårene. Du kan jo f.eks starte med å suge/småbite i øreflippen, kysse og sleike deg nedover halsen, skuldrene, brystet, ned mot skrittet. Bevege deg videre nedover, kysse oppover innsiden av lårene, og vente i det lengste med å bevege deg mot pungen/penis. Men hva gutter liker/ikke liker er særdeles individuelt
Cecilie Skrevet 7. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2004 Jo, jeg skjønner menn er forskjellig. Likevel er jeg interessert i å høre hva dere har fått best respons av. Hva tror du mannen liker aller best? (dette varierer jo, men ta eksempel fra den siste dere har vært med/er med nå) Regner med at suging kanskje er en gjenganger. Kunne trenkt meg noen tips angående det. Blir dere ikke fryktelig sliten? Jeg får fryktelig vondt i kjeven etterhvert jeg. "suger" dere (som med en finger), eller strammer dere bare leppene deres rundt? Når den er STOR, hjelper dere til med hånden under munnen? Trenger sårt gode råd. Føler jeg virkelig har forbedringspotensiale
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 Når jeg suger typen min varierer jeg veldig måten å suge på, ellers så blir jeg veldig fort sliten i munnen, og i tillegg blir det mer spennende for han, for da vet han aldri helt hva som kommer til å skje Jeg begynner litt forsiktig med masse spytt og både suger og sleiker akkurat som jeg føler for selv...noen ganger suger jeg ganske intenst på bare hodet, og andre ganger beveger jeg hode opp og ned så langt ned jeg klarer..du må være forsiktig med tennene da :-) pleier å stramme leppene rundt tennene og "bite" litt så det føles litt strammere...hvis jeg blir sliten, så runker jeg litt for å slappe av i munnen, og det hender også at jeg prøver å runke litt samtidig som jeg suger.... Tror du bare skal huske det at så lenge du gjør det du føler for, så er det stort sett godt for han også...Ikke vær hardhendt, men ikke for løst heller, for det skal jo kjennes Du merker jo hva han liker også, og så lenge du stoler på deg selv tror jeg alt går bra
Pedro Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Når du går ned på ham, be ham om å vise deg hvordan han liker at du skal gjøre. Det viktige med den øvelsen er at du finner rytmen, og holder den. Hør etter pusten hans. Det aller viktigste er kommunikasjon. Fortell ham hva du liker og hvordan du vil at han skal gjøre det. Menn som mumler er like håpløse som kvinner som fumler. Nyt hverandre. Det kan bare bli bedre!
Gjest Lompa Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 SPØR ham! Si at du vil gi ham like mye som han gir deg, og få ham til å fortelle hva som virkelig funker og når noe bare er ok, men ikke stort mer. God sex består like mye av kommunikasjon som følelser og teknikk...
Pedro Skrevet 11. mars 2004 #7 Skrevet 11. mars 2004 Temaet om menns erogene soner har vært oppe tidligere. Da postet jeg en godt bevart hemmelighet, og fikk masse pepper av "ekspertpanelet." Jeg prøver en gang til: På baksiden av mennes underleppe, helt nederst sitter et punkt. Hvis en kvinne kommer til det punktet med tungen, fortrinnsvis, går det et signal direkte til hans Willy, eller hva han kalles. Det er opp til deg å advare ham på forhold, for det er en noe skjelden tungeøvelse. Husk, mykt og forsiktig. Dr. Pedro ser frem til tilbakemelding.
Arabiata Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Temaet om menns erogene soner har vært oppe tidligere. Da postet jeg en godt bevart hemmelighet, og fikk masse pepper av "ekspertpanelet." Jeg prøver en gang til: På baksiden av mennes underleppe, helt nederst sitter et punkt. Hvis en kvinne kommer til det punktet med tungen, fortrinnsvis, går det et signal direkte til hans Willy, eller hva han kalles. Det er opp til deg å advare ham på forhold, for det er en noe skjelden tungeøvelse. Husk, mykt og forsiktig. Dr. Pedro ser frem til tilbakemelding. Den var ny for meg. Men det kan vel være litt vanskelig å få det til uten at det blir en masse kløning?
Pedro Skrevet 15. mars 2004 #9 Skrevet 15. mars 2004 Nei det blir ikke klønete. Utgangspunktet er hånstående.
Arabiata Skrevet 15. mars 2004 #10 Skrevet 15. mars 2004 Nei det blir ikke klønete. Utgangspunktet er hånstående. ok. Det må testes ut
Pedro Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Fortell ham hva du har tenkt til å gjøre, "and do it softly"
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #12 Skrevet 15. mars 2004 Dette er det ikke alltid mulig å få til ... Men hvis du klarer å plassere tunga på pikkhodet og så få forhuden opp så tunga er mellom forhuden og pikkhodet, og så bevege tunga ...
Bitte Skrevet 15. mars 2004 #13 Skrevet 15. mars 2004 Dette er vel en diskusjon de fleste jenter har hatt med jentene i "syklubben". Et triks flere av oss bruker ,viser seg å funke....og får frem både stønning og rykninger hos mannen: Dette funker best dersom jenta sitter oppå. Legg deg ned,over han med din overkropp,så han kjenner brustene dine på sin brystkasse. Sett deg på han,helt til bunns. Og så trikset......veksle på mellom å bare ri "hodet" ,erte han litt......og sette deg helt ned på han. De pleier å bli ganske utolmodige da......
Gjest snowflake Skrevet 16. mars 2004 #14 Skrevet 16. mars 2004 For de som ikke har sperrer mot sånt, tror jeg dette er hans mest erogene sone: Noen få centimeter inne i rumpehullet finner du et glatt område på magesiden. Det er prostatakjertelen. Stryk forsiktig der samtidig som du suger, og han kommer til å få en kjempeorgasme.
lillemor Skrevet 16. mars 2004 #15 Skrevet 16. mars 2004 Hei. Pedro please forklar hva du mener.... jeg skjønte ingenting!!! Jeg ble ikke helt klok på den forklaringa du ga. På baksiden av mennes underleppe...???? Hilsen lillemor
Pedro Skrevet 16. mars 2004 #16 Skrevet 16. mars 2004 Riktig oppfattet, Lillemor. Helt nederst i dalen mellom gommen og underleppen i midten finnes det et punkt som er direkte forbundet med hans Willy eller hva han heter. Jeg regner med at du vet hvilket "redskap" du skal bruke. Jeg lærte dette av en kvinne som jeg aldri kommer til å glemme.
Piglet Skrevet 16. mars 2004 #17 Skrevet 16. mars 2004 Kjæresten min liker veldig godt når jeg slikker, stryker og presser på det hårløse området mellom penis og anus. Det som heter penitrium eller noe. Jeg starter med å slikke dette området, og når jeg så går over til å gi blowjob så stryker og maserer jeg det. Man kan også skifte litt mellom områdne, for å få litt hvile.. ( :oops: ) Ellers kan du forsøke å kjøpe britiske Cosmo, der har de hel seksjon om seksualitet, stillinger, sex leketøy etc. Der får jeg jegvnlig gode tips. Lykke til! Piglet
Edmund B Skrevet 20. mars 2004 #18 Skrevet 20. mars 2004 Verden er urettferdig fra naturens side. Kvinnen fikk tre millioner erogene soner, mannen aner ikke at de finnes, enda mindre hvor de er. Mannen fikk ett erogent lem, penis, kvinnen luerer på hvor de andre erogene sonene er..
Bø Skrevet 20. mars 2004 #19 Skrevet 20. mars 2004 Jeg trodde også at mannen stort sett har bare èn erogen sone...
Pedro Skrevet 20. mars 2004 #20 Skrevet 20. mars 2004 Mannens største erogene sone sitter mellom ørene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå