AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg holder på å flytte inn i "ny" leilighet. Dette er en kommunal bolig. Var å så på den en gang før jeg betalte depositum. Da jeg var der, var det noen arbeidere i kommunen som var der og ryddet ut fra forrige leieboere. Jeg ble fortalt at de forrige leieboerne hadde brukt kjøkkenet som søppelkasse, men de skulle ansette rengjøringsbyrå så det ble vaska ordentlig. Rengjøringsbyrået vaska der i to dager, og etter det fikk jeg leiligheta. Nå har jeg funnet ut at det rett og slett lukter mugg i leiligheta. Merka det ikke første gangen siden det lukta sagmugg og sånn etter arbeiderne. Har jo allerede betalt depositum, men ikke skrevet leiekontrakt. Hva har jeg krav på nå? Anonym poster: 1b69250e751335cadfaea3fd6506fc3c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 du får gå på jakt og se om du finner hvor det kommer fra, og du må si fra til kontaktpersonen din så fort som mulig så de får komme og fikse det , å bo så en utsettes for unødig sykdom er ikke nødvendig, og kommunen har et ansvar der for at det er trygt å bo i deres boliger Anonym poster: ca805c2cf5a578182504de3acd6651ec
liv Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Kontakt rett person på teknisk etat og fortell hvordan det er.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Har jo allerede betalt depositum, men ikke skrevet leiekontrakt. Hva har jeg krav på nå? Anonym poster: 1b69250e751335cadfaea3fd6506fc3c Jeg trodde man var nødt til å vise leiekontrakten når man oppretter depositumskonto i banken, er det ikke sånn i alle banker? Her er i hvert fall DNB sin prosedyre: Møt opp sammen på et av våre bankkontorer eller et postkontor. Husk å ta med: - husleiekontrakt - gyldig legitimasjon (for eksempel pass, førerkort, bankkort, Postens ID-kort eller "EU-pass") Eller er det sånn at det ikke har blitt opprettet depositumskonto? Anonym poster: ec276eb81375f15f46a9b778e1379856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå