Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min ser ikke hverandre like mye som før, vi sees ca 3-4 dager i uken fordi begge jobber veldig mye. I går hadde vi avtalt å være sammen etter jobb, jeg ble spurt om å jobbe ekstra, men sa nei fordi jeg skulle være med kjæresten min. Hadde kjøpt inn masse god mat og vin til kvelden vår.

Da han kom sovnet han.. Han sov fra 18-08 i dag og da måtte han i jobbmøte fra 9. For tre dager siden spurte han meg om vi skulle være sammen i kveld også, jeg sa ja. Nå ringte han og spurte hva jeg skulle! Jeg svarte at jeg tordde vi skulle være sammen.. Så sier han at en kompis av han feirer bursdag i kveld, noe han hadde glemt og om vi ikke kan være sammen i morgen istedenfor..

Føler meg skikkelig sint nå! Jeg avlyste alle planer i går og takket nei til å jobbe fordi vi skulle ha en kveld sammen endelig, så sover han i flere timer og jeg blir sittende alene og se på tv. Ikke sa han unnskyld da han våknet i dag tidlig heller.. Og nå dette?!

Hva tenker dere rundt det? Kjenner at jeg er skikkelig provosert og vil ikke snakke med han, han skjønner ikke hvorfor jeg er sint!! Han sa også at han ikke trengte å dra på en "synd-på-meg-måte", men da sa jeg bare at jeg driter i om han drar og at jeg ikke gidder å være med han i kveld når han oppfører seg sånn. Har jeg rett eller hva tenker dere?

Anonym poster: 6f8653fb0659685e6f1a87ee556132ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet..

Han var jo utslitt! Han sov fra 18 til 08 for kroppen hans trengte det, ikke fordi han ville være stygg mot deg..

Han hadde nok glemt bursdagsfeiringen til kompisen og ønsker å gå på den. La han få lov, ikke bli sint.. Dere kan finne på noe i morgen i steden. Kansje gå på kino og ut å spise? Ha en skikkelig date?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at dere trenger tid til å sette dere ned å prate sammen.

Dere jobber mye, begge er sikkert sliten, og da blir ting ofte større og mere vanskelig enn de egentlig er.

Du er sint og vil ikke prate med ham, han skjønner ikke hvorfor. PRAT SAMMEN!

• Liker 2
Skrevet

Du bør prate med ham, ja. Har ikke tall på hvor mange sånne situasjoner jeg har vært i. Det viser seg gjentatte ganger at hvis en mann lager en avtale med deg på en lørdag, men treffer deg spontant på fredagen, tror han av en eller annen grunn at lørdagsavtalen er avlyst. Jeg skjønner derimot at du er veldig skuffet, du hadde gledet deg og han virker uinteressert. Men han var nok bare veldig sliten, og hvis han er en bra mann så får dere snart en fin dag sammen likevel.

Skrevet

Sånt skjer. I en travel hverdag er det lett å gå i surr hvis man er utkjørt. Sett dere ned og snakk sammen, som andre har foreslått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...