Gjest Mandalas Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg har verdens snilleste foreldre som alltid stiller opp for meg, ofte mer enn jeg trenger, ønsker eller har behov for. Og nå vil jeg virkelig vise min takk til dem, med en ordentlig fin julegave. Jeg tenkte rundt 3000 kr eller noe der omkring, så det blir ikke utenlandsreise eller noe. Men hva kan jeg gi? Jeg tenkte på et show i Oslo med overnatting, men det er jo så vanskelig å velge et show for noen andre! Noen forslag evnt? Foreldrene mine er i midten av 50-årene.
Allimac Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 http://www.billettservice.no/search.php?tm_link=tm_header_search&language=no-no&keyword=Dagfinn+lyngbø Dagfinn lyngbø, middag overnatting?
Litia Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Du kan ikke lage et gavekort, da? Så kan du legge ved flere forslag på opplevelser, hotell, osv.
Paprica Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Finne et fint hotell i Norge (mange fine på vestlandet for eksempel) og gi de overnatting og tur/retur (tog, fly eller hva som passer)? Eller en tur med hurtigruta?
Trude.lutt Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 hva med et gavekort til teater i oslo,og hotell overnatting? legg ved vårprogrammet og be dem finne ut hva de vil se. Også ordner du resten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå