Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke julekalendere på nett er dere med på?

I dag har jeg svart på den her inne på Kvinneguiden, onecall og Se og hør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OneCall og NSB sin.

Skrevet

Jeg prøvde kondomeriet sitt, men den ville ikke la meg svare, feilen var at "det er 16årsaldersgrense for å delta". Den fikk jeg uansett hva slags alder jeg tasta inn.

Skrevet (endret)

Veldig få, jeg var med på en del i fjor, noe som førte til spam-telefoner i over et halvt år. "HEi, jeg ser at du har deltatt på julekalenderen vår, stemmer det? Vi har et SUPERTILBUD til deg"....

Endret av Bobler
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Veldig få, jeg var med på en del i fjor, noe som førte til spam-telefoner i over et halvt år. "HEi, jeg ser at du har deltatt på julekalenderen vår, stemmer det? Vi har et SUPERTILBUD til deg"....

Usj ja, det er jeg bekymra for og. Er med på Max Factor sin, Bergans sin og Kvinneguiden sin foreløpig.

Skrevet

Kvinneguiden, colorline, cdon, startour og jernia. Tviler på det blir noe gevinst i år heller :P

Skrevet

Kvinneguiden, colorline, cdon, startour og jernia. Tviler på det blir noe gevinst i år heller :P

Jeg var bare med på gøy i fjor på flere og hadde ikke fått med meg at jeg hadde vunnet på ene en dag, før jeg i januar fikk pakke i posten.. så det er mulighet for å vinne :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å starte med mange og så melde meg av de som er kjedelige erller krever for mye. På konkurransenett.no er det en grei oversikt. De jeg kommer på i farta er NSB, Bergans, G-sport, Elkjøp, Jernia, Spar, Filmweb, Apotek1, Jysk og Lefdal.

Skrevet

Forslag til julekander som ikke krever facebook-innlogging? Er så få av dem. :(

Skrevet

Forslag til julekander som ikke krever facebook-innlogging? Er så få av dem. :(

Fant mange jeg, bl.a: Jysk, g-sport, elkjøp, lefdal, tilbords, KG, onecall, osl, bergans, blush, blivakker, royal canin, apotek1, spar.

Irriterer meg at det er så mye i dag som krever facebook! Hva med oss få som ikke har det, blir jo ekskludert fra samfunnet vi:(

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...