Gå til innhold

Trenger forslag til serie som passer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, nå har jeg pløyd meg gjennom alt jeg har likt av komiserier, og nå er jeg tom for ideer. Juleferien nærmer seg, og jeg trenger noe å se på, så jeg lurte på om noen hadde noen gode forslag?

Serier jeg har likt tidligere er:

- Modern Family

- How I Met Your Mother

- Friends

- Suburgatory

- Gilmore Girls

- Big Bang Theory

- Episodes

- Boy Meets World

Noen forslag til noe som kunne passe meg? Jeg har forresten prøvd, men ikke likt Smash, Dead Like Me og Animal Practice.

Anonym poster: 605f0d089c74e12b3f2baf8087e10f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

New girl!

Ah, den glemte jeg å nevne, men den følger jeg med på! Og Don't Trust the Bi*** in Apt. 23.

Badabing: Begynte på første episode av Girls en gang, men holdt på å kjede meg ihjel. Blir det bedre?

Gjest Badabing
Skrevet

Ah, den glemte jeg å nevne, men den følger jeg med på! Og Don't Trust the Bi*** in Apt. 23.

Badabing: Begynte på første episode av Girls en gang, men holdt på å kjede meg ihjel. Blir det bedre?

Tja. Jeg synes i alle fall det er veldig vittig. Girls, HIMYM, Friends og That 70's Show er vel de eneste amerikanske komiseriene jeg har likt.

Har prøvd meg på New Girl, men den er bare slitsom etter min mening. Vanskelig å anbefale komiserier, folk har så forskjellig humor. :) Litt annet igjen, men anbefaler Misfits også.

Skrevet

2 broke girls

workaholics

the new normal

the IT crowd

better off ted

wilfred

Anonym poster: abe71b9a10f3152905467bbb83c9f6a4

Skrevet

Black Books og Father Ted. Ikke så mange episoder (bare tre sesonger av hver) men veldig artige :)

Skrevet

Hvis du vil ha tips til en bra serie som ikke er komedie, eller lett underholdning, vil jeg anbefale Fringe! Den beste serien jeg har sett! Jeg ser på Flash Forward nå også, og liker den godt. var litt skeptisk til begge, men kjæresten ville absolutt se de med meg, og jeg digger begge.

Anonym poster: fde7c2ab34f05efc45658f59981e6910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...