Gå til innhold

Left4Dead 1 og 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som synes de to spillene er utrolig underholdende og kule?

Jeg har spilt dem lenge nå. Har hatt pauser, men allikevel, når jeg tok en pause fra Left4Dead 1 på over et år (sikkert mye mer), og spilte det igjen for noen dager siden, var det så utrolig morsomt igjen!

Min mening er at de er like gode.

I 2'ern kan du jo bruke slagvåpen, og jeg synes det er enklere å skyte. Mens i 1'ern er det mer spennende å gå rundt.

Håper på en 3'er også! http://www.ign.com/articles/2012/10/01/left-4-dead-3-possible-down-the-road

Anonym poster: e326688aa64b718eaf34da815695703f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, ingenting som L4D2 og slå zombier i hodet med en stekepanne ;)

Endret av Slither
  • Liker 1
Skrevet

L4D serien er herlige co-op spill, perfekt for mørke høst- og vinterkvelder.

Det er vel nesten så godt som sikkert at det kommer ett tredje spill med tanke på hvor populære de to første har vært.

Jeg liker best det første p.g.a stemningen, men nå er jo de brettene også tilgjengelige i det andre spillet etter hva jeg forstår. Er lenge siden jeg spilte dem sist og venter vel på neste spill tror jeg.

Skrevet

Jeg regner nok med at det kommer en nr 3 og, ja. Liker selv serien innmari godt, men spill kun co-op. L4D ble jo porta til Linux nå nylig, så regner med at de ikke har lagt serien død enda.

Skrevet

"The straitjacket is usually used as a restraint to prevent mental patients from harming themselves and others. Since the Screamer is bound in a straitjacket, it hints that the Screamer was formerly either a mental institution patient or an early on-set Infection victim restrained due to the disease's crazed symptoms."

Hahahaha.....

Skrevet

Tror ikke Left 4 Dead 3 kommer ut jeg, Det virker som de bare klarer å telle til 2. :fnise:

Skrevet

Er utålmodig jeg og :D

Og har blitt hekta på motorsaga.. Og funnet en lur måte å drepe tank på og unnslippe horden når redningen kommer.. Kuuuult!

Skrevet

Hvor lang tid pleier dere å bruke på 1 runde med left4dead?

Jeg pleier å bruke rundt 40 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...