Gå til innhold

Hunden min er så søt når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..han sitter ved siden av meg i sofaen, ser på meg og venter på at jeg skal flytte armen sånn at han kan legge overkroppen sin på fanget mitt, kose og varme seg :hug:

Anonym poster: 49fc2b42bfac9edab7c73dda5a043437

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller søteste jeg vet om er når jeg finner min eldste hund liggende på ryggen i senga mi. Han får egentlig ikke ligge der, men løper inn så fort jeg ikke ser. Og når jeg da oppdager han så vrikker han på hele kroppen, gjør seg til og "slår" etter meg med labbene. Sjarmør! :)

• Liker 1
Skrevet

Hun krabber under dyna og legger seg i armkroken min med snuten mot nesa mi...

(Hun er en liten Chihuahua ;))

Skrevet

Nur han lager små hvine-klynk i det han finner en komfortabel liggeposisjon; oftest i nakken min eller ved magen min når jeg ligger i fosterstilling :hug:

Anonym poster: b1bab97d9e7b12f40c0c3d23c63f21b4

Skrevet

Når han ligger på rygg og drømmer, og føttene beveger seg kjempe fort og han lager små pipelyder. Haha.

Gjest pålogget
Skrevet

hunden min er så avhengig av meg at når jeg ikke er hjemme så ligger hun på rommet mitt i senga...og når jeg selv sover på rommet mitt så ligger hun der å venter på meg omså langt utpå dagen, går bare ut en tur for å gjøre fra seg så kommer hun på rommet igjen å venter til jeg skal stå opp :)

og når mor skal vekke meg så blir hun flyforbanna på ho, ho er absolutt ikke velkommen innpå rommet når jeg sover :)

hun er en liten pomeranian btw :)

Skrevet

Når yngstehunden dytter meg med snuten for å få oppmerksomhet og kos:)!

Skrevet

Når han viser frem noe hver gang samboer kommer hjem. Samme om det er en grisehale, en sokk eller kobbelet sitt. Når samboer kommer hjem MÅ han løpe å hente et eller annet for å vise det frem!

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Når hun skal dele maten sin med meg. Spesielt karbonader kommer hun løpende med så jeg skal få smake. Så later jeg som om jeg tar en bit og gir maten tilbake, og da er hun fornøyd og kan spise resten selv.

Og når hun tar løpefart og hopper opp i badekaret og tigger om å få svømme rundt oppi der.

• Liker 1
Skrevet

Når hun skal dele maten sin med meg. Spesielt karbonader kommer hun løpende med så jeg skal få smake. Så later jeg som om jeg tar en bit og gir maten tilbake, og da er hun fornøyd og kan spise resten selv.

Og når hun tar løpefart og hopper opp i badekaret og tigger om å få svømme rundt oppi der.

Ååååååhhhhh! Så skjønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...