Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen grunn til å bruke masse penger på dyre ansiktsvasker?

Kan man ikke like gjerne bruke Asan intimvask? Den er jo mild mot huden, men renser likevel. Er det ikke viktigere å bruke ordentlige kremer etc?

Anonym poster: 451d72b4544a9680557c37d86b2677c2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendig å kjøpe dyre ansiktsvasker, men ville nå valgt noe som var mildt for huden og beregnet på ansiktet. Hvorfor bruke intimvask når det finnes bedre ting som faktisk er til ansiktet for samme prisen?

Anonym poster: c9bc36dae15aa09d298dc37b140a2d77

Gjest Badebuksa
Skrevet

Så lenge du ikke bruker den i underlivet, går det nok fint..

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke nødvendig å kjøpe dyre ansiktsvasker, men ville nå valgt noe som var mildt for huden og beregnet på ansiktet. Hvorfor bruke intimvask når det finnes bedre ting som faktisk er til ansiktet for samme prisen?

Anonym poster: c9bc36dae15aa09d298dc37b140a2d77

Som hva?

Anonym poster: b790b9c9c3405341c379b84bf7ac2f31

Skrevet

Ville heller brukt er dr. Greves, men det går helt fint. Gjør det ofte selv og synes det er vel så bra som dyre produkter på markedet. Bruker ellers decleor og Md.

Anonym poster: 45f94f7262940ebccf049306cf7a848a

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke bruker den i underlivet, går det nok fint..

Hva er problemet med det egentlig? Hva gjør du med intimvasken din siden det er et problem?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hva er problemet med det egentlig? Hva gjør du med intimvasken din siden det er et problem?

Problemet er at den forstyrrer phverdien i underlivet slik at man lettere kan få soppinfeksjoner i underlivet. Noe som ikke er særlig deilig egentlig...

Det er anbefalt vann!

• Liker 3
Skrevet

Vann blir man ikke ren av, bruker lactacyd uten parfyme jeg. Hender jeg bruker den i ansiktet også.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Vann blir man ikke ren av, bruker lactacyd uten parfyme jeg. Hender jeg bruker den i ansiktet også.

Det er tull og vitner om uvitenhet. Det eneste naturlige for underlivet er vann. Det forstyrrer ikke phverdien.Vasker man for mye, får man sopp. Jeg kan garantere at det er eklere enn å vaske med vann. Man blir ren, og til opplysning er f. eks en vagina selvrensende, så det holder med vann.

• Liker 2
Skrevet

Du viser jo litt uvitenhet selv her nå da, for mye vann vil øke PH verdien i underlivet og tukle det til. Underlivet skal være litt surt. Selve skjeden er selvrensende, men såpe bruker man med fordel på de ytre leppene og bak.

Anonym poster: 5e1401acf482f0f62715278ad3d07353

Skrevet

Det er tull og vitner om uvitenhet. Det eneste naturlige for underlivet er vann. Det forstyrrer ikke phverdien.Vasker man for mye, får man sopp. Jeg kan garantere at det er eklere enn å vaske med vann. Man blir ren, og til opplysning er f. eks en vagina selvrensende, så det holder med vann.

Vagina er selvrensende, men utsiden av denne og anus er det ikke. Å ikke bruke intimvask er uhygiensk og skikkelig ekkelt. Og har man diverse som sitter fast i ytre kjønnsleppene, så holder det ikke med bare vann.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Vagina er selvrensende, men utsiden av denne og anus er det ikke. Å ikke bruke intimvask er uhygiensk og skikkelig ekkelt. Og har man diverse som sitter fast i ytre kjønnsleppene, så holder det ikke med bare vann.

Det er ikke snakk om anus, ikke fra min side. "Underlivet" for meg betyr på godt norsk tissen.

Nei, har du koagulert blod eller sopputflod, vær så god og vask med det som passer deg.

Men en normal tiss er ikke sånn, det holder å vaske en normal tiss med vann.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan fint bruke intimvask i ansiktet, men vær forsiktig med hvilken du velger.

http://www.asanmagas...ask-220ml-.aspx

Denne f.eks er full av SLS, og omtrent like egnet til intimvask som vanlig såpe, selv om den markedsføres som "mild intimvask". Les litt bakpå flasken, og gå helst for noe som er såpefritt. Kan godt hende Asan virkelig har milde alternativer, men her kan man kun stole på ingredienslisten, ikke reklamen.

Denne har jeg brukt mye i ansiktet etter svømming (en ting mindre å pakke med seg :fnise: ) http://www.plusstid....sitiv-Intimvask

Husker jeg reagerte på skumvasken fra samme merke, men det ser ut til at de har tatt i bruk en ny formel nå.

Endret av Antlers
  • Liker 1
Skrevet

Ja alle vet at vaginaen er selvrensende, er vel ingen som vasker den. Men kjønnsleppene er det ikke. Jeg bruker lactacyd og den er såpefri men skummer litt likevel Hadde følt meg ekkel hvis jeg bare brukte vann, spesielt under mens. Æsj!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...