Engel Skrevet 7. mars 2004 #1 Del Skrevet 7. mars 2004 Først, takk for alle lykkeønskninger!! Vi hadde en fin dag, men så fort som den gikk! :o Vips, så var det hele over, og det føles nesten litt uvirkelig... Dagen før var det masse stress, med kakebaking + at moren min, søsteren min og mannen og yngstejenta kom. Vi var så slitne når vi gikk og la oss at vi ikke fikk sove før kjempesent... Fredag begynte jeg dagen hos frisøren. Der var det roser og levende lys, og jeg fikk te og farris og frukt :-) Egentlig var planen at jeg bare skulle sette opp litt av håret mitt og ha noe hengende ned, men når vi begynte å sette det opp fant vi ut at håret mitt ble litt for tynt (var delvis forberedt på det på forhånd), så frisøren satte opp alt. Ble kjempefornøyd, men det tok litt mer tid enn planlagt, så tiden til skifting og sminking ble knapp... Svigerfar plukket opp meg og mine forlovere hos frisøren, og kjørte oss hjem til dem. Der ventet svigermor med nybakte boller! Kjempedeilig! Hivde innpå to stykker før jeg begynte å sminke meg. Sminkinga gikk greit, men som sagt var tida knapp, og da ene forloveren til mannen min kom for å hente oss så var jeg nesten ferdig sminket, men fortsatt i undertøyet... Kjolen kom på i en fart, og det bar av sted til fotografen, der sminket mine forlovere seg ferdig på bakrommet! Der var også brudgommen og hans andre forlover. De hadde hentet blomstene og kjørt bilspill sammen med fotografen mens de ventet på oss! Vi ble først fotografert inne og etterpå ute, nede på brygga. Det siste var litt kaldt... Men bildene ble kjempefine!! Jeg skal legge noen av dem på en egen nettside så dere får se! Fra fotografering og rett til tinghuset. Vi var litt tdilig ute og måtte vente litt. Det skulle vært et bryllup før oss, men de møtte ikke opp! :o Vielsen vår ble 5 min forsinket pga broren til brudgommen som var noe forsinket. Men så var alt klart. Sermonirommet var lite og intimt, akkurat plass til alle. Dommeren leste opp teksten, vi sa begge ja og satt på ringene. Så sang min ene forlover for oss. Nydelig! En sang av Anne Grethe Prøys. Og når hun var ferdig unnderskrev vi papirene og fikk vielseseattesten. Og så begynte alle å gratulere oss, og da kom tårene, det var så rørende!! Forloverene hadde ordnet med champagne til oss, som vi sprettet i smug før vi ble kjørt ut til lokalet. Så spiste vi en nydelig middag med mange nydelige taler. Jeg klarte faktisk å holde min egen tale også, var ikke nervøs i dete heletatt! Det var bare kjempefint å stå der med alle de som vi er glade i å fortelle dem akkurat det, hvor mye de betyr for meg! Og aller mest mannen min da... Han holdt også en utrolig nydelig tale, og tilogmed moren min hadde skrevet noen ord. Så utrolig koselig!!! Kaffegjestene kom, og vi tok en liten presentasjonsrunde som førte til mye latter! Så sprettet vi bryllupskaken. Baren var åpen og stemningen på gjestene helt utrolig!. Har aldri vært borti en bryllupsfest hvor alle har vært så flink til å mingle og snakke med alle!! Vi danset bryllupsvalsen og noen danser til, men må innrømme at det aldri tok helt av på dansegulvet, folk var for opptatt med å prate. Vi fikk nesten pratet med alle vi også, men tid til hverandre fikk vi nesten ikke, og det savner jeg. Det ble ikke tid til å nyte det hele. Kl 2 var det slutt, og da dro vi hjem til ene forloveren til brudgommen hvor vi skulle sove de få timene vi hadde før vi måtte dra til flyplassen dagen etter. Der fikk jeg tatt meg en dusj, og detter masse strev vasket ut det meste av stivelsen i håret. På rommet sto det blomster, frukt, brus og vann (vi skulle tross alt kjøre til flyplassen...). Det ble ikke stort søvn på oss, selv om vi var døslitne. Vi ble liggende og prate og tenke på dagen begge to. Og etter noen få timer var det opp igjen, og vi kjørte til Gardermoen. Vi hadde 4 flotte dager i Budapest. Så mye flott, og koste oss med spa. Men det var deilig å komme hjem igjen også. Fikk endelig sett gavene og alle hilsenene, og ikke minst fotografbildene. Vi fikk utrolig mye fint! Puh, det ble langt referat... Kort: en flott dag, som gikk altfor fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #2 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei. Gratulerer med vel overstått bryllup! Det høres ut som om dere hadde en flott dag og en flott bryllupsreise. Nå må dere nyte tiden som nygifte. Ingeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. mars 2004 #3 Del Skrevet 7. mars 2004 Gratulerer så masse, Engel!! Høres ut som en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. mars 2004 #4 Del Skrevet 7. mars 2004 dette hørtes kjempe fint ut,gleder meg til vår dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 7. mars 2004 #5 Del Skrevet 7. mars 2004 Det hørtes fantastisk ut! Gratulerer så mye :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. mars 2004 #6 Del Skrevet 7. mars 2004 Så koselig. Det hørtes ut som om dere hadde en kjempefin dag! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mars 2004 #7 Del Skrevet 7. mars 2004 Gratulerer så mye! Det hørtes ut som om dere hadde en fantastisk flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. mars 2004 #8 Del Skrevet 7. mars 2004 Gratulerer med en fantastisk fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 7. mars 2004 #9 Del Skrevet 7. mars 2004 Gratulerer med vel overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. mars 2004 #10 Del Skrevet 7. mars 2004 Gratulerer som frue!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 7. mars 2004 #11 Del Skrevet 7. mars 2004 Gratulerer så mye som nygift, Engel!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 8. mars 2004 #12 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer så mye! Jeg fikk jo helt klump i halsen jeg da når jeg leste dette! Uff, lurer på hvordan det skal gå i mitt eget bryllup når jeg blir rørt av en fremmeds notatater av sitt bryllup! Uansett så hørtes det ut som dere hadde en knall dag! Lykke til videre i livet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2004 #13 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer Engel!! Hørtes ut som dere fikk en skikkelig flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. mars 2004 #14 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer så mye! Gleder meg til å se bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 8. mars 2004 #15 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer så mye! :-) Høres ut som dere hadde en fin dag. Nyt tiden som nygift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. mars 2004 #16 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer så masse!!!!!! Hørtes kjempefint ut!!!Nå er det ikke lenge til jeg gifter meg!!!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 8. mars 2004 #17 Del Skrevet 8. mars 2004 GRATULERER!! Koselig å høre at dere er fornøyd med både dagen og bryllupsreisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 8. mars 2004 #18 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer som frue! Det hørtes ut som dere hadde en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 8. mars 2004 #19 Del Skrevet 8. mars 2004 Gratulerer så mye fru engel Høres ut som dere har hatt det helt fantastisk. Lykke til videre i ekteskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. mars 2004 #20 Del Skrevet 8. mars 2004 Høres ut som et flott bryllup Engel! Gratulerer så mye som nygift. Jeg håper vi får like mange gode minner fra vår dag. Skal også merker meg å "booke" tid sammen med brudgommen Bildene var flotte også! Fine og tradisjonelle og morsomme ogutradisjonelle. En fin miks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå