AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Hei. Jeg liker en som jeg tror liker meg... Men jeg føler det er hans tur å prate med meg nå... Er det slik at menn er dårlige til å ta iniativ på facebook, eller er de bare ikke interssert om de ikke tar kontakt med mindre du starter samtalen? Konkret og enkle svar settes pris på! Anonym poster: 6db4dfb960e03aaecc2715e3aa05e935
Harlequin Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Kjenner følelsen! Begge er pålogget og vil kanskje snakke med den andre, men ingen av dere tør fordi den andre ikke gjør det - alltids verdt å si hei en gang eller to, så kanskje han tar initiativ neste gang
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Kjenner følelsen! Begge er pålogget og vil kanskje snakke med den andre, men ingen av dere tør fordi den andre ikke gjør det - alltids verdt å si hei en gang eller to, så kanskje han tar initiativ neste gang JA! Det er jo i utgangspuktet ganske latterlig... Jeg er til vanlig en ganske utadvendt og frampå person, men jeg hater å hele tiden skal ta iniativet først. Derfor har jeg bestemt meg får å se om han kommer til meg.... Jeg vet at han liker meg, og jeg liker han! Uansett, jeg tenker at menn som liker meg tar kontakt uansett hva det måtte være, men der tar jeg kanskje feil? Det kan jo være at vi begge to tenker på det samme.... Anonym poster: 6db4dfb960e03aaecc2715e3aa05e935
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Men tok du initiativet til samtale sist? For hvis hvis du gjorde det, så er det jo han som burde være frempå denne gangen. Initiativ bør jo gå på omgang når man blir kjent. Jeg tenker ihvertfall at om en fyr er så usikker at han ikke tør å snakke til meg når jeg allerede har tatt initiativ før (og dermed vist interesse), så er han ikke min type uansett. Anonym poster: d9276b2302cda548d01c9a59e81f36a7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Men tok du initiativet til samtale sist? For hvis hvis du gjorde det, så er det jo han som burde være frempå denne gangen. Initiativ bør jo gå på omgang når man blir kjent. Jeg tenker ihvertfall at om en fyr er så usikker at han ikke tør å snakke til meg når jeg allerede har tatt initiativ før (og dermed vist interesse), så er han ikke min type uansett. Anonym poster: d9276b2302cda548d01c9a59e81f36a7 Jeg tok iniativ først, så tok han iniativ neste dag til å starte en samtale. Så tok jeg sist iniativ til å starte en samtale, og siden har det ikke skjedd noe... Vi snakker mye sammens på skolen og på facebook, og jeg er 99,9 % sikker på at det er noe på gang. Han har tilomed hintet frem til å dra på byen sammens om ikke så lenge... Jeg vet ikke jeg, men kanskje han er litt sjenert og føler han trenger alkohol får å ta det videre... Han er ikke pålogget på face nå, men er spent på om han tar iniativ til neste gang han logger på. ååååååh! Han liker at kvinner tar iniativ, men synes det blir feil om det alltid er meg som skal starte samtalen. What to do? Anonym poster: 6db4dfb960e03aaecc2715e3aa05e935
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette må kompliseres sånn... Har du lyst til å snakke med ham, så gjør du det. Ser for meg at en hyggelig bieffekt vil være at han også slapper av litt, og ikke er "taktisk" ifht å ta kontakt eller ikke. Anonym poster: 4d397295d0ce335dc3b78bdc7d67ee5c 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Trenger ikke alltid være annenhver gang. Ofte sånn at jeg tar kontakt med han jeg liker 3 ganger på rad, så tar han kontakt 2 ganger. Så en stund er det annenhver, så tar jeg kontakt 2 ganger igjen.. Ta kontakt du Anonym poster: 816d428dcb6494cb576ea6f291063446
Rskre Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Eg er så glad at eg ikkje har fått slikt tull i hus. Folk klagar over datalagringsdirektivet, men utleverar seg sjølv for heile verda av eigen fri vilje. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 Ta kontakt!! Det er tre typer mennesker i denne verden: De som ser på at ting skjer. De som blir med på det som skjer. De som får ting til å skje. Hvem vil du være? Anonym poster: 515fb312a76ce266e46c142fb3e000a1 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 Det kan hende han liker deg og synes du er søt, men at han ikke har hastverk eller noe spesielt behov for å prate med deg med én gang, så om du er utålmodig er det bare å ta kontakt, ikke vær så opptatt av hvems tur det er. Anonym poster: 36881737532387cb605ffbc55f3208bc
Gjest Raindrops Skrevet 1. desember 2012 #11 Skrevet 1. desember 2012 Det er ikke sikkert han er så begeistret for å småprate på facebook. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #12 Skrevet 1. desember 2012 Det er ikke sikkert han er så begeistret for å småprate på facebook. Dette er meg! Liker ikke å chatte på face, er mere "face to face" for å si det sånn, i virkeligheten. Selvfølgelig er det hyggelig om noen jeg liker har lyst til å chatte med meg på facebook, men ofte risikerer man at det blir kleint og man går tom for ting å skrive om. Slitsomme greier Anonym poster: 0058aefbd220ae0ebaa520e96494b383
Gjest Tidssone Skrevet 1. desember 2012 #13 Skrevet 1. desember 2012 Eg er så glad at eg ikkje har fått slikt tull i hus. Folk klagar over datalagringsdirektivet, men utleverar seg sjølv for heile verda av eigen fri vilje. *drar ut essensen* 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #14 Skrevet 2. desember 2012 takk folkens for mange goder svar :D Jeg har nok blitt litt klokerere på facebook froten Så konklusjonen er at man kan faktisk like noen, uten å hele tiden skal prate til de på face? Jeg har hatt et par desperate menn etter meg å de har snakket til meg hele tiden, både på tlf, facebook osv. Så synes det er rart om man liker noen så snakker han nesten ikke til deg.... Greia er slik... Han ser alltid på meg på skolen, har blikkontakt, flørter og han snakker mye med meg. Men på facebook så prater han nesten ikke, å jeg må nesten alltid starte samtalene... Jeg blir så usikker? Skal jeg heller være glad om hans handlinger veier opp får hva han gjør på facebook? Anonym poster: 6db4dfb960e03aaecc2715e3aa05e935
Gjest Snoken- Skrevet 2. desember 2012 #15 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Dette er meg! Liker ikke å chatte på face, er mere "face to face" for å si det sånn, i virkeligheten. Selvfølgelig er det hyggelig om noen jeg liker har lyst til å chatte med meg på facebook, men ofte risikerer man at det blir kleint og man går tom for ting å skrive om. Slitsomme greier Anonym poster: 0058aefbd220ae0ebaa520e96494b383 Da slår man jo bare av chatten, om man ikke er interessert i å chatte. Har du lyst til å snakke så tar man gjerne initiativ, ting skjer ikke av seg selv. Endret 2. desember 2012 av Snoken-
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #16 Skrevet 2. desember 2012 Da slår man jo bare av chatten, om man ikke er interessert i å chatte. Har du lyst til å snakke så tar man gjerne initiativ, ting skjer ikke av seg selv. Skjønner dere ikke problemstillingen i dette emnet? Om jeg hele tiden tar iniativet til å starte en samtale på facebook, da er vel det motsatte kjønn kanskje ikke så interessert?!? Jeg er lei av å bli avvist og såret, og prøver derfor å unngå dette ved å skjønne teorien bak hva som er grunnen til at han ikke starter samtaler med meg først? HAn gjorde det, men nå er det stilt. Åja, jeg er ikke så tøff, jeg er ganske pyse når det kommer til slikt.. Men jeg står på mitt.. Nå har det gått flere dager og ingen har pratet til hverandre på facebook, så jeg gidder ikke å si hei.... Er det ikke så enkelt da? Menn som ikke tar kontakt med kvinner, de er ikke interesert? Om menn er interessert så tar de kontakt uansett.... Anonym poster: 6db4dfb960e03aaecc2715e3aa05e935
PanLi Skrevet 3. desember 2012 #17 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Skjønner dere ikke problemstillingen i dette emnet? Om jeg hele tiden tar iniativet til å starte en samtale på facebook, da er vel det motsatte kjønn kanskje ikke så interessert?!? Jeg er lei av å bli avvist og såret, og prøver derfor å unngå dette ved å skjønne teorien bak hva som er grunnen til at han ikke starter samtaler med meg først? HAn gjorde det, men nå er det stilt. Åja, jeg er ikke så tøff, jeg er ganske pyse når det kommer til slikt.. Men jeg står på mitt.. Nå har det gått flere dager og ingen har pratet til hverandre på facebook, så jeg gidder ikke å si hei.... Er det ikke så enkelt da? Menn som ikke tar kontakt med kvinner, de er ikke interesert? Om menn er interessert så tar de kontakt uansett.... Anonym poster: 6db4dfb960e03aaecc2715e3aa05e935 Å uff! Jeg synes også dette er veldig slitsomt! Håper det går bra med deg Jeg hadde en lignende opplevelse med en jeg flørtet med Jeg ble rett og slett litt stresset av det hele, og det tok mer energi og tankerkaft enn jeg synes det var verdt! Så. For å skjerme meg selv fra ubehaget, så... Blokkerte jeg han fra facebookchatten (nettopp for å slippe å se at vi var pålogget samtidig uten at noen av oss pratet til hverandre...) og sa til ham at jeg ikke liker så godt å chatte på facebookchatten, og derfor sjelden er pålogget. Jeg sa han fikk sende melding eller ringe hvis han ville ha kontakt med meg - så slapp jeg å bruke tid på å sitte og vente på at vi skulle være pålogget facebook samtidig og se om han tok kontakt. Den tiden kan jeg bruke til andre morsomme ting isteden! Så skriver jeg heller en melding hvis jeg vil treffe ham! Jeg er også blitt økende fan av å ringe fremfor å sende sms/facebookchatte. Det er så mye lettere å få svar med en gang! ..og. Min erfaring så langt er at de en flørter med skriver sms/ringer hvis de er interessert, og det er det som må til for å få kontakt! Endret 3. desember 2012 av PanLi 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #18 Skrevet 3. desember 2012 Herregud, selv om han ikke prater til deg på facebook betyr jo ikke at han ikke liker deg? Jeg er en slik person som hater å chatte på facebook, det blir bare rart. Han du beskriver, ligner meg ganske mye. Selv om hun jeg liker er på, snakker vi nesten aldri ilag på facebook. Hvor gammel er du TS? Anonym poster: a8b91dba0cb021766670fdeb2de5e047
Nysjerriggutt Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Snakk til han! Kan hende han er sjenert og lite selvsikker! Jeg husker for ca. 1 år siden når eg drev med dama mi så tørte jeg nesten aldri å si hei, og tenkte heller at hun skulle beholde inntrykket hun hadde av meg om jeg skulle drite meg ut. vis iinteresse!
Sophie-Ann Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Både jeg og han jeg var på date med på søndag er pålogget Sukker, jeg har sendt ham en melding, men har ikke fått svar...og det er flere timer siden....Da har jeg tatt kontakt to ganger, og hvis jeg ikke hører noe mer, gidder jeg ikke flere ganger. Jeg vet at han kan svare kjapt, for det har han gjort i flere dager allerede. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå