Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmemannen min:

Utseendesmessig er drømmemannen min mørk (som i mørkt hår), har grå eller blå øyne, solbrun hud, veltrent, 180 cm høy. Litt stilbevisst, men ikke for mye.

Personlighetsmessig er drømmemannen noenlunde rik, målbevisst, romantisk, litt sjalu av seg, overbeskyttende, glad i sex, lett å snakke med, ønsker å gifte seg og få barn. Og selvfølgelig må han ha lik humor som meg!

Kjæresten min:

Utseendesmessig er kjæresten min mørkblond, har blå øyne, rundt 174 cm høy, ikke så veltrent (normal-litt lubben). Liker å kle seg bra, men det går som regel i tskjorte og jeans.

Personlighetsmessig er han ikke romantisk, finnes nesten ikke sjalu, tjener gjennomsnittlig, ikke mer enn normalt beskyttende, glad i sex, kort lunte, liker ikke å kommunisere, hemmelighetsfull. Han har nevnt at han ønsker seg barn en gang, men ekteskap er ikke så viktig.

Kjæresten min er altså, la oss si, 80% IKKE lik drømmemannen min. Men noe likheter er der, som for eksempel stor sexlyst og flink på jobben. Og ikke minst blå øyne, hehe. Jeg elsker han og har gjort det i fire år, men i det siste har jeg tvilt litt på om han er den rette for meg... vi har en del problemer å jobbe med, men han samarbeider ikke alltid. Noe som gjør det enda litt mer komplisert.

Hva med dere? Syns det er moro å lese sånt jeg!

Anonym poster: 273d700edbfae028df321ec79810dc90

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er rart at du kan beskrive en drømmemann. Siden du ikke har møtt denne personen - hvordan vet du om du i det hele tatt hadde gått overens med denne "drømmemannen" du har skapt i hodet ditt? Og er ikke det viktigere, at dere har kjemi og går godt overens, enn at han har 10 av 10 egenskaper på sjekklista.

• Liker 3
Skrevet

Ikke ta dette så fryktelig seriøst da. Det er jo lov å ha en drømmemann oppi tankene? Akkurat som en drømmeferie eller et drømmehus. Om han skulle dukke opp i virkeligheten, ja, da kan det bli andre saker. Da er det jo ikke sikkert kjemien stemmer eller kanskje han er en utro jævel mot alle kvinner osv.

Men nå er altså denne drømmemannen bare oppi hodet mitt, enkelt og greit. :P

Det jeg ville fram til med dette innlegget, er å se hva andre har som drømmeperson oppi hodet og om kjæresen er lik drømmepersonen eller det stikk motsatte. Syns det er interessant å lese om sånt!

Skrevet

Selvfølgelig er det lov. Jeg bare lurer hva du tenker, siden du sammenligner din nåværende kjæreste med en såkalt "drømmemann". Det er jo rimelig spesielt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sammenligner ikke de. Eller, kanskje jeg gjør det i dette innlegget, men jeg måtte jo få fram poenget mitt med innlegget. Det er altså ikke slik at jeg tviler på kjæresten min fordi han ikke er lik drømmemannen min jeg har oppi hodet. Langt ifra, det kan jg love.Det er helt andre problemer vi har i forholdet som gjør at jeg tviler på han, og ikke at han IKKE er lik drømmemannen. Før kunne jeg tenke at kjæresten er drømmemannen min og det er jo han forsåvidt ennå, men når ting skranter hele tiden og ikke går oppover, så ser jeg jo mer og mer at vi kanskje ikke passer sammen likevel osv, uansett hvor vondt det gjør å tenke sånn.Så, ikke mistforstå meg her! Alt jeg ville med dette innlegget var å ha noe å lese, fordi jeg kjeder meg. Så kom jeg på at jeg lurer litt på om andre mennesker her er sammen med en som ligner drømmepersonen man har oppi hodet... :P Ah, håper jeg har forklart meg godt nå!

Skrevet

Drømmemannen din er kjæresten min, DAH.

Skrevet

"Personlighetsmessig er drømmemannen min litt rik?"

Er rikdom et personlighetstrekk?

Skrevet

Drømmemannen din er kjæresten min, DAH.

Haha! Da er du heldig :)

Skrevet

Eit skikkeleg mannfolk lyt vera over 185 cm tykkjer eg.

Skrevet

Haha! Da er du heldig :)

Jau:) fant han på landet!

Skrevet

"Personlighetsmessig er drømmemannen min litt rik?"

Er rikdom et personlighetstrekk?

Fælt så pirkete folk er a... Nei, men skulle jeg kanskje vært enda mer nøyaktig (så slitsomt!) og lage enda en kategori da?...

Skrevet

Xmelissax: Hehe, så flott da! Du får hilse han og si at han er noens drømmemann! ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Drømmemannen min:

Utseendesmessig er drømmemannen min mørk (som i mørkt hår), har grå eller blå øyne, solbrun hud, veltrent, 180 cm høy. Litt stilbevisst, men ikke for mye.

Personlighetsmessig er drømmemannen noenlunde rik, målbevisst, romantisk, litt sjalu av seg, overbeskyttende, glad i sex, lett å snakke med, ønsker å gifte seg og få barn. Og selvfølgelig må han ha lik humor som meg.

Helhetlig vurdert har du beskrevet meg.

Stilbevisst? Ja. For mye? Egentlig ikke, imo. Kler meg pent og ser bestandig velstelt ut.

Om jeg personlig er rik? Nei. Men jeg har leilighet og bil da. En mager trøst om ikke annet.

Jeg blir ikke så lett sjalu.

Resten har jeg. ;)

Endret av Pene sko...
Gjest proteinet
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann som jeg elsket og var oppriktig glad i, men det betyr ikke at jeg likte alt med ham. Hadde han vært mindre sjalu, litt mindre bastant osv, hadde han vært en "drømmemann". Men det var han ikke, men det betyr ikke at jeg ikke elsket ham. En trenger ikke å like alt med partneren, men så lenge dere respekterer hverandre, behandler hverandre bra og elsker hverandre, så burde det være nok. Jeg forventer ikke at kjæresten min skal være slik jeg har sett for meg at en drømmemann skal være.

Gjest kvinnen
Skrevet

Hehe, at folk ikke klare å svare på et enkelt spm uten å kverulere og pirke...

Drømmemannen:

Utseende: lyst hår, evt glattbarbert hvis han kler det. Ikke mer enn 20-25 cm høyere enn meg, ca 170-175 cm høy. Normalt bygd. Opptatt (ikke alt for mye) av klær er velstelt og lukter godt. Ikke røyker eller snuser.

Personlighet: høyt utdannet, intelligent. Har samme type humor som meg og deler i hvert fall noen av mine interesser. Omsorgsfull, ærlig, godt humør, romatisk, til å stole på, liker å finne på ting. Min beste venn.

Kjæresten:

Utsende: 170 høy, blondt hår, normalt bygd. Velstelt, flink til å kle seg. Snuser :(

Personlighet: ingen utdannelse, men veldig flink, alt-mulig-mann. Fikser det meste. Arbeidsom og har gjort godt karriere.Arbeidsnarkoman, blir ikke tid til så mye annet. Ofte blir jeg sittende hjemme alenene.Vi har forskjellig humor, stort sett forskjellige interesser. Han er ikke romantisk. Men er omsorgsfull, ærlig, til å stole på, godt humør. Vi kommuniserer på forskjellige måter og dessverre blir det mye misforståelser og konflinkter av det.. :(

Skrevet

Fælt så pirkete folk er a... Nei, men skulle jeg kanskje vært enda mer nøyaktig (så slitsomt!) og lage enda en kategori da?...

Hvis du er så opptatt av rikdom så går det faktisk an å skaffe sin egen formue..

Skrevet

Kvaliteter hos drømmemannen, som kjæresten ikke har:

Han liker å spise grønnsaker

Han drikker ikke Cola til alle måltider

Han viser for hele verden at han er stolt av meg

Han har definerte brystmuskler

Han er ikke så kjepphøy ;)

Anonym poster: 98c58eb2135a74a9a19204f9ba48da1f

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Vist kjæresten din ikke er drømmemannen din hvorfor kaster du bort tiden på han ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...