Gå til innhold

Hva skal du gi til kjæresten/samboeren/mannen din til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier.. Hva skal du gi til din kjære til jul? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt til å starte en lik tråd for å få inspirasjon. :ler: Jeg vet at jeg skal gi han høytaler-dockingstasjon til iphonen sin, men er helt blank på hva jeg ellers kan kjøpe til ham.

• Liker 1
Skrevet

Hadde tenkt til å starte en lik tråd for å få inspirasjon. :ler: Jeg vet at jeg skal gi han høytaler-dockingstasjon til iphonen sin, men er helt blank på hva jeg ellers kan kjøpe til ham.

Hehe :fnise: Er tom for ideèr jeg også, så greit med litt inspirasjon så man kanskje får noen tips :) Vanskelig å finne gave til disse mannfolka, som ikke ønsker seg noe ;)

Skrevet

Ja, de ønsker seg jo aldri noe. :roll:

Skrevet

Her får han to DVDer som jeg vet at han ønsker seg, også skal jeg finne en liten ting til, vet ikke hva det blir ennå.

Skrevet

Samboeren her i gården får fullt sett med eksklusiv ansiktskrem, tradisjonell barberhøvel, barberblader, kost og skum fra barbershop.no :) De har et kjempebra utvalg av alt innen hudpleie, hårpleie og barberutstyr, siden kan virkelig anbefales :)

Skrevet

Samboeren her i gården får fullt sett med eksklusiv ansiktskrem, tradisjonell barberhøvel, barberblader, kost og skum fra barbershop.no :) De har et kjempebra utvalg av alt innen hudpleie, hårpleie og barberutstyr, siden kan virkelig anbefales :)

Typen min hadde nok blitt skuffet hvis han fikk sånt av meg, så står over reklameforsøket ditt ;)

Skrevet

Ingen av oss ønsket oss noe, så vi bestemte oss for å droppe gaver i år.

Men fant bartevok, ikke verdt mange kronene, så da er det kanskje lov med en liten gave.

Skrevet (endret)

Typen min hadde nok blitt skuffet hvis han fikk sånt av meg, så står over reklameforsøket ditt ;)

Hehe, det er ikke for alle dette her, men samboeren min er veldig opptatt av slikt og har ønsket seg litt mer tradisjonelt barberutstyr i lengre tid nå, så for han er det en perfekt gave :)

Endret av BamseMuuums
Skrevet

I år får mannen min en spesiell julegave som jeg har spart til lenge:) Han har i mange år drømt om ei spesiell klokke fra Omega som han synes er så fin (han er ikke en klokkemann egentlig, han har ei som han fikk av bestefaren sin for 25 år siden som han fortsatt bruker). Har snoket litt og funnet ut akkurat den typen han synes er finest, og for 3mnd siden så kjøpte jeg den!

Planen var egentlig at han skulle få den da han ble ferdig spesialist, det har vært en lang vei dit, men det tok litt lengre tid å spare enn jeg hadde beregnet. Så nå blir det kombinert julegave og 40årsgave:)

Gleder meg som en unge til han åpner pakken på julaften!!!!!

Julegaver han har fått tidligere er ullundertøy, skjorter, tivoliradio, leatherman, sammenleggbar turøks, fiskestang, lavvo.......

Skrevet

Hehe, det er ikke for alle dette her, men samboeren min er veldig opptatt av slikt og har ønsket seg litt mer tradisjonelt barberutstyr i lengre tid nå, så for han er det en perfekt gave :)

Mannen min er også opptatt av slikt, men han synes det er kjedelig gave. :)

Skrevet

jeg tenkte å gi henne en kjønnsskifteoperasjon, da jeg er drittlei kvinnerasen :)

God Jul

Skrevet

Mannen min er også opptatt av slikt, men han synes det er kjedelig gave. :)

Det er bra ikke alle sammen er like og liker de samme tingene da ! :)

Skrevet

Det er bra ikke alle sammen er like og liker de samme tingene da ! :)

Selvfølgelig. Men det hadde jo gjort det enklere om han syntes det var en OK gave. Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...