Gå til innhold

Bordkort til konfirmasjon????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!!

Nå er snart konfirmasjonstiden rundt hjørnet, og jeg har fått i oppdrag å lage bordkort til denne konfirmanten som er en gutt.

Har laget mye bordkort før men er alltid åpen for nye ideer, noen som har noen erfaringer som ble suksess eller andre hjelpende råd?

Blir svært glad vist det er noen aktuelle nettsider som kan besøkest.

På forehånd takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Her er en link til en side med mange bordkort som er beregnet på bryllup. Men kanskje noen av bildene kan gi deg noen ideer. Noen av kortene egner seg vel til konfirmasjon slik de er, men andre kan kanskje endres litt:

http://www.bryllupsweb.no/festbord.html

Selv skal jeg om ikke så lenge lage bordkort til bryllupet mitt, og jeg lurer på å lage noe i papp som kan festes på glassene. Synes kanskje det er litt kjedelig med de vanlige små pappbordkortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du tar en titt på linken til gry på hus, hage og hobby så finner du ut at du kan få en gratis bok om kort og bordkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. skrive navn på runde steiner du finner i fjæra.

2. skrive navn på små lapper du fester med mini-klyper på vinglassene...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimsa
Hei!!jeg hadde konfirmasjon til gutt fro 2 år siden og ville ikke være tradisjonell med blått og sånn. Duken var svart,blomsterpotter ble malt i sølv/stål og dekorert med orensje og lysere oransje blomster med oransj firkantet kubbelys i midten.Vi la ut sølvkulelenker i slynge midt på bordet mellom disse pottene og til bordkort malte jeg vinglass i samme oransje farge, skrev navn nede på stetten med svart spesialtusj og tente t-lys i disse. Det ble kjempestilig og samtidig koselig.

Lykke til!

Nå er snart konfirmasjonstiden rundt hjørnet, og jeg har fått i oppdrag å lage bordkort til denne konfirmanten som er en gutt.  

Har laget mye bordkort før men er alltid åpen for nye ideer, noen som har noen erfaringer som ble suksess eller andre hjelpende råd?

Blir svært glad vist det er noen aktuelle nettsider som kan besøkest.

På forehånd takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...