Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min er i begynnelsen av 20-årene og har alt han trenger. Han har veldig mye penger, så kjøper seg alt han vil ha. Når jeg spør hva han ønsker seg til jul, så sier han at han ikke trenger noe. Han kjøper alltid fine og dyre gaver til meg, og jeg kjøper som regel noe han blir glad for. Men i år er jeg helt blank.

Men så kom jeg på at han elsker sånne hjernetrim-ting, han gir seg aldri før han klarer de. Så jeg tenkte å gi han det, kanskje tre-fire stykker. Men er det en kjip gave? Tenkte å kanskje pakke de inn på en sånn måte at han må pakke opp en og en, og ved den første hjernetrim-tingen så står det at han må klare den før han kan åpne neste, osv. Er det teit? :sjenert:

Skal selvsagt gi han noe mer:) Disse tingene koster vel 35-40 kr per stk, så han skal få en fin/mer nyttig gave ved siden av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var en fin gave - viser at du har tenkt gjennom hva du vil gi ham :-)

• Liker 1
Skrevet

Synes det er bedre å gi noe du vet at han vil sette pris på, enn bare noe tilfeldig :)

Bra forslag, synes jeg! :)

Skrevet

Syntes det var en koselig gave, jeg. :)

Skrevet

Det er alltid bedre å fokusere på hva personen trenger/har lyst på, enn prisen på gaven, etter min mening. Du kjenner broren din best, og etter hva du forteller om han, høres det ut som en kjempeflott gave. :)

Skrevet

Synes det virka ålreit jeg! Gøy med ting som er "personlig" i den forstand, jeg hadde syntes det var en artig gave å få i alle fall :)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg kjøpte en pakke med 6 hjernetrim-ting:p han kommer til å få en hektisk jul :fnise:

Men hva syns dere om å pakke opp en og en? Har dere andre kreative forslag?

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Takk for svar:)

Jeg kjøpte en pakke med 6 hjernetrim-ting:p han kommer til å få en hektisk jul :fnise:

Men hva syns dere om å pakke opp en og en? Har dere andre kreative forslag?

Gi ham enda mer hjernetrim: gjem pakkene rundt omkring i huset, bilen, hagen... I den første pakken legger du en ledetråd til den neste og så videre.......

Skrevet

Kjempe fin gave for en som har alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...