Gå til innhold

Jane Iredale Amazing Base Loose Mineral Powder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som har prøvd denne? Lurer også på om det er noen som vet hvor man kan bestille den hen ? ser den på feelunque men de har ikke alle fargene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistenker at det er AKKURAT den samme som selges på Vitusapotek her i Norge under navnet 'Fedora Minerals Loose mineral powder' for jeg har den og sjekket ingrediensene opp mot hverandre siden Jane Iredale står bak begge..

Så du kan jo sjekke på Vitusapoteket? Der kan man også få et slikt klippekort som gir prosenter på andre kjøp derfra i fremtiden :)

Skrevet

Takk :) Da skal jeg se der :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Har nå prøvd Fedora Minerals http://fedoramineral...eral-powder.htm og jeg liker den veldig godt :) Passer veldig bra til meg men er litt redd den skal blir for tørr for min hud ..da jeg er litt tørr fra før av :( Noen tips? Likte denne fargen bedre en den jeg har på mineral hygienics

Skrevet

Jeg synest fedora minerals gikk greit på tørr hud :) jeg likte fargene veldig godt, men sminken hadde veldig dårlig holdbarhet...

kjøpte både kompaktpudderet, blush og mineralfoundation.

blushen bruker jeg hele tiden, liker godt fargen! men foundation og kompaktpudder er skiftet ut for lengst!

holdt desverre alt for lite..

Jeg liker mye bedre jane iredale sin vanlige sminke, enn fedora... selv om det er samme produsent.

Skrevet

Ok skal prøve fedora minerals litt til for å se litt mer hvordan den er på min hud :) Jeg har brukt en spray på ansiktet etter jeg har brukt fedora minerals så kan jo være den som har gjort meg litt tørr..

men har hatt lyst til å prøve denne her http://shop.janeired...ult.aspx?ID=275 men aner jo ikke åssen farge som kan passe meg :/ bruker LP2/Light fra fedora minerals og den passer meg perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...