Gjest Heifaderi Skrevet 7. mars 2004 #1 Del Skrevet 7. mars 2004 Er det bare meg, eller er jenter generelt mer opptatt av penis-størrelser enn gutter er av puppe-størrelser. Syns det bare virker som det er kjempeviktig for at jenter skal ha et godt sexliv når jeg leser her inne på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. mars 2004 #2 Del Skrevet 7. mars 2004 Er det bare meg' date=' eller er jenter generelt mer opptatt av penis-størrelser enn gutter er av puppe-størrelser. Syns det bare virker som det er kjempeviktig for at jenter skal ha et godt sexliv når jeg leser her inne på forumet[/quote'] Kanskej fordi det kun er de som er misfornøyd som skriver inne om den problemstillingen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #3 Del Skrevet 7. mars 2004 kan det ha noe med funksjonen å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mars 2004 #4 Del Skrevet 7. mars 2004 Amen til det poirot. For jeg må faktisk si at jeg kunne ikke brydd meg mindre om størrelsen til mannen. Det er så mange andre kvaliteter jeg er ute etter, som er mye viktigere for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 7. mars 2004 #5 Del Skrevet 7. mars 2004 Å sammenligne om man er opptatt av penisstørrelse og puppestørrelse syns jeg i grunne ikke har noen hensikt. Du må huske at penis er en ganske viktig del av sexlivet... (Jada, pupper er nok også det, men ikke på samme måte.) Om mannen har en så liten penis at man ikke kjenner noe som helst, kan jeg absolutt forstå at damer ikke er fornøyd med størrelsen. Når det er sagt, har jeg sjelden vært borti det problemet. Men jeg har vært borti problemet med for stor penis. (Kanskje fordi jeg var mye yngre, og ikke hadde født enda. Ikke vet jeg. Men det var ikke noe gøy i det hele tatt.) Dette kan jo også ha noe med mannen å gjøre. Om han vet hvordan han skal bruke den. En ganske liten penis som blir brukt riktig er da mye bedre en en ganske stor penis som "eieren" ikke riktig har skjønt formålet med. Jeg kan bare snakke for meg selv, og for meg er ikke størrelsen så viktig. (Med mindre den er alt for liten eller alt for stor. Dette kombinert med dårlig bruk er fy-fy!) Vettig bruk av penis kan derimot veie opp for størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå