Gå til innhold

hjelp til å style opp en svart kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julefest om ikke så veldig lenge. Og jeg har ingen ideer om hvordan jeg skal style meg. Jeg er 17 altså;)

Tenkte smokey eyes med røde lepper, og rød neglelakk. Resten har jeg ikke peiling på... Er dette helt ut eller?

Trenger hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er stilig med røde lepper og svart kjole, men da bør kjolen helst være relativt enkel, ikke med mye detaljer osv. Jeg ville ha droppet for mye rouge og solpudder i resten av ansiktet hvis du går for smokey eyes også, ellers kan det bli litt for mye. La leppene og øynene være i fokus. Når det gjelder sko ville jeg ha gått for enkle, svarte pumps, og en relativt enkel mørk veske. Kanskje et smykke til også, men ville ikke ha kjørt på med MYE smykker, ringer og armbånd siden du skal ha røde lepper og negler.

Hvis du derimot velger enkel sminke, kan du kjøre på med smykker og annet accessories :)

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt:)

Har en tettsittende svart kjole jeg tenkte å bruke, helt enkel;)

Skrevet

Kan dette hjelpe? http://www.wannabee.no/detail/342/

Ellers er jeg enig med det Awsome skriver ang. blush og sminke. Ved sotede øyner og røde lepper bør resten av sminken være ren og nedtonet for at det ikke skal se kladdete ut. Synes nesten sotede øyner er lekrest på vinteblek hud.

Slik sminke sammen med en figurnær kjole kan fort bli litt vampete, så sørg for at tilbehøret utstrålen en viss eleganse (kanskje ikke det man er mest opptatt av som 17-åring? :fnise: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...