AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Som overskriften sier, menn burde ha det siste ordet. Norge nå til dags er helt forskrudd etter min mening. 40-50-60 tallet var kvinnen hjemme og tok seg av ting en kvinne burde ta seg av. Mannen hadde det siste ord, forsørget, beskyttet m.m. Nå er det ikke slik lengre. Kvinnen tar seg alt for tilrette i samfunnet idag. Selvfølgelig er jeg enig i at mannen ikke skal slå sin kone, men jeg mener at Kvinnen er skapt for å sette etterkommere til denne verden, oppdra dem, holde huset i orden og alltid ha et varmt måltid klar når mannen kommer hjem fra jobb. Hun burde sette mer pris på at en mann er en mann i tillegg til å vise det ved å gi han en blowjob (eks) i ny og ned. Om mannen har ønske om å ha sex, skal ikke kvinnen beklage seg og hodepinen sin. Kvinner er heller ikke egnet som ledere for store firmaer. Kvinner kan selvsagt være flotte ledere i jobber som eks barnehage, men ikke som leder for en bank o.l. Håper at dere kvinner tar dette til dere og lærer litt. Mvh meg. Anonym poster: f86132d52292268138b931cec0e05838 9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Jeg lærte ingenting! Anonym poster: 30f150a44469fe3653d3312391d229fc 14
Gjest Sakone Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Samme trolling hver dag blir kjedelig i lengden. Kan dere ikke finne på noe nytt og morsomt hvertfall? 16
Cathrine88 Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Kan noen ta ansvar for å utlyse stillingen som KG-troll? Dette blir bare mer og mer ynkelig. 16
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Jøss, enda en "Steinar" her inne, eller har han begynt som AB nå? 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Dette er noe jeg mener. Det er ikke trolling og jeg heter ikke steinar. En må få lov til å ha sine meninger uten at det skal skrikes "troll" hele tiden. Ts Anonym poster: f86132d52292268138b931cec0e05838 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Anonym poster: 4a94c9fb4a8b5db5c0dadd04257d7594 5
Gjest Elseby13 Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Nøyaktig det samme innlegget ble postet for et par uker siden også...
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Dette er noe jeg mener. Det er ikke trolling og jeg heter ikke steinar. En må få lov til å ha sine meninger uten at det skal skrikes "troll" hele tiden. Ts Anonym poster: f86132d52292268138b931cec0e05838 Klart du skal få lov å mene dette, men ikke forvent støtte for synet ditt på KVINNEguiden. Dessuten tror jeg bare det er et dårlig forsøk på å provosere. 6
Gjest Cuntzilla Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Kan noen ta ansvar for å utlyse stillingen som KG-troll? Dette blir bare mer og mer ynkelig. Ja! Før var det mange festlige og kreative trolletråder her, de var så bra at det var morsomt å delta i dem selv om man var relativt skeptisk til sannhetsgehalten i startinnlegget. Det dukker opp noen gode nå og da, men de fleste er jo fantasiløse som dette.
Gjest Darthoven Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Garantert farmen-Andreas som føler et tomrom etter all den ufortjente oppmerksomheten han har fått i media. 14
Gjest Odd Molly Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Hadde vært morro med en ny vinkling på dette - blir liksom det samme ommatt og ommatt- Finn på en ny måte å provosere oss på'a.........gjesp....
Ananas. Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Dette blir jo ikke gøy før noen klarer å legge til noen "hvorfor", som faktisk har relevans. En haug med påstander begrunnet med at "sånn har det vært før" er jo ikke akkurat slående argumentasjon.. "Mannen skal være forsørgeren" og "kvinnen skal stelle hjemme" er ikke hvorfor - men hva i/med mannen og kvinnen (eventuelt samfunnet) som gjør at det skal være sånn, og hvorfor dere tror på det, er det som er interessant.. Historie, maktfølelse, "mannlighet" og "kvinnelighet" uten ytterligere begrunnelse er bare svada.. Så lag gjerne trådene, men slutt å vær så svake i argumentasjonen at vi bare fnyser av dere. 1
Bachata Skrevet 30. november 2012 #16 Skrevet 30. november 2012 Kan noen ta ansvar for å utlyse stillingen som KG-troll? Dette blir bare mer og mer ynkelig. og det burde komme med krav til stillingen!! Det er gøy med trolling altså, så lenge den faktisk er BRA!! Dette blir jo bare kjedelig. 1
Gjest Odd Molly Skrevet 30. november 2012 #17 Skrevet 30. november 2012 (endret) En annen ting jeg ofte lurer på ....åssen har dere kara tenkt å ha det økonomisk - ved å ha kvinnene gående i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet/hjemmeværende. Stort sett må begge kjønn jobbe for å få det til å gå rundt i dagens samfunn. Hvordan vil dere finansiere et boliglån på et par millioner på ei lønn som kommuneansatt f.eks..... Endret 30. november 2012 av Odd Molly 2
Gjest proteinet Skrevet 30. november 2012 #18 Skrevet 30. november 2012 For å få det siste ordet må du si noe gjennomtenkt og innsiktsfullt, men der sliter du, gitt. Bedre lykke neste gang. 5
lillemeg90 Skrevet 30. november 2012 #19 Skrevet 30. november 2012 Som overskriften sier, menn burde ha det siste ordet. Norge nå til dags er helt forskrudd etter min mening. 40-50-60 tallet var kvinnen hjemme og tok seg av ting en kvinne burde ta seg av. Mannen hadde det siste ord, forsørget, beskyttet m.m. Nå er det ikke slik lengre. Kvinnen tar seg alt for tilrette i samfunnet idag. Selvfølgelig er jeg enig i at mannen ikke skal slå sin kone, men jeg mener at Kvinnen er skapt for å sette etterkommere til denne verden, oppdra dem, holde huset i orden og alltid ha et varmt måltid klar når mannen kommer hjem fra jobb. Hun burde sette mer pris på at en mann er en mann i tillegg til å vise det ved å gi han en blowjob (eks) i ny og ned. Om mannen har ønske om å ha sex, skal ikke kvinnen beklage seg og hodepinen sin. Kvinner er heller ikke egnet som ledere for store firmaer. Kvinner kan selvsagt være flotte ledere i jobber som eks barnehage, men ikke som leder for en bank o.l. Håper at dere kvinner tar dette til dere og lærer litt. Mvh meg. Anonym poster: f86132d52292268138b931cec0e05838 Hahahahha;)
Gjest Darthoven Skrevet 30. november 2012 #20 Skrevet 30. november 2012 En annen ting jeg ofte lurer på ....åssen har dere kara tenkt å ha det økonomisk - ved å ha kvinnene gående i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet/hjemmeværende. Stort sett må begge kjønn jobbe for å få det til å gå rundt i dagens samfunn. Hvordan vil dere finansiere et boliglån på et par millioner på ei lønn som kommuneansatt f.eks..... Dette må bare gjelde millionærer. Som ansatt i kommunen kan jeg bare forsørge meg selv, og i en KRISE kunne jeg muligens forsørget begge dersom vi solgte bilen og kjøpte en `87 golf. Så i følge TS er det bare menn med inntekt over 700 000 som har rett til å ha dame? Ganske mannefiendtlig påstand egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå