AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Hei. Jeg har kjøpt meg et par lærridesko, samme størrelsen som jeg alltid har hatt. Problemet er at disse er veldig vonde å ha på. De er absolutt passe i lengden, kanskje til og med litt lange. Men de klemmer veldig over vristen (?) og bak på helen. De ser slik ut: Det er av lær, mykt stoff innvendig. Er det noe håp ang å få gått de til? Vil helst ikke opp i størrelse heller, da tror jeg jeg kommer til å flyte rundt opp i de. Anonym poster: bb457016bcedeffceeb7065406ba6fe9
awesome. Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Min erfaring er at sko i skinn utvider seg etter at du har brukt de et par uker. Jeg bruker å gå korte turer med de i begynnelsen for å ikke få gnagsår. Kan også finne på å gå litt i de hjemme for å utvide de. Ville ikke ha gått opp i størrelsen hvis jeg var deg med mindre det er helt grusomt å bruke de. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 tusen takk for tips, skal prøve å traske litt på det hjemme. De er ganske ekle å å gå på, for de klemmer en del over vristen. Men tror muligens det kan gå seg til. Anonym poster: bb457016bcedeffceeb7065406ba6fe9
Nuffen Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 På skobutikker har de en spray som er ment for det formålet :-) .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå