Gå til innhold

Lars Kristian Eriksen - Hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både utseende og personlighet får et stort NOT fra meg. Især sistnevnte... Får vemmelser av det meste pisspreiket han lirer av seg. Lurer på hvem som blir kundene hans når han blir ernærings-ett-eller-annet. Fjortisfansene til fruen?

Anonym poster: 5e517cf910b5983116b59e7728910dd9

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke LK, men jeg synes noe av innholdet i denne tråden er på grensen til mobbing....Greit å si at man ikke finner ham attraktiv, men når man kaller noen stygg, minner dette meg litt om ungdomskole mobbing...

Den er ikke på grensen, den er langt over. Ren mobbetråd. KG burde skamme seg.

Anonym poster: d8016d1974df69c53c305f2d2b7436ae

Skrevet

Han er not for min del, men han passer helt sikker fint sammen med Caroline, virker værtfall som om de har det som plummen i egget helt til den sprekker :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner han ikke, og vil ikke dømme han.

Tråder som dette, hvor alle usmakelige og ekle kommentarer florerer, gjør meg kvalm.

Gjest Spiderpig
Skrevet

Lars_Kristian_Erikse_25178a.jpg

Liker best dette bildet jeg :)

Anonym poster: 1770702516a88a4da8dffbb2a835f627

Har sett dette bildet x antall ganger nå, og hver eneste gang knekker jeg sammen av latter. :fnise:

Utrolig uheldig bilde :ler:

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Lars-Kristian Eriksen says:

December 25, 2012 at 22:23

Du er ikke så veldig smart du ;)

Siden du har tatt deg tid med å sjekke såpass, bør du kanskje vite at siden den står i mitt navn, står også lånet i mitt navn. Noe annet ville vært ulovlig. Videre så burde du kanskje tenkt deg såpass om at du burde forstått at hvis jeg registrerte den i Carolines navn ville det ikke blitt særlig mye til overraskelse. Hadde jeg betalt den kontant, som var en mulighet, ville det også kommet frem på en eventuell bankutskrift. Ikke særlig til overraskelse da heller altså…

“Smarten up” neste gang du er ute etter å finne feil… Eventuelt kan du passe dine egne saker.

Dette er et typisk eksempel på at jeg får fnatt av han. Kan han ikke bare la være å kommentere i kommentarfeltet til kona? Må han legge seg så lavt? OMG..........

Anonym poster: cabd508dbbccd7ca37dc6c026e908964

• Liker 12
Skrevet

Lars-Kristian Eriksen says:

December 25, 2012 at 23:52

I forhold til hva som kommer motsatt vei, anserjeg meg som et englebarn ;) Skulle likt å se hvordan du håndterte det, Marianne. Var jeg deg så ville jeg ikke kritisert før du visste hva du snakket om. Noen ganger er det deilig å svare tilbake med samme mynt, spesielt når vedkommende legger hodet til hoggs.

Reply

:fnise:

er det mulig....

Anonym poster: cabd508dbbccd7ca37dc6c026e908964

• Liker 2
Skrevet

Han ser ufattelig sliten og innsunken ut i ansiktet om dagen. Den bustete, overvoksede hårsveisen gjør det ikke noe bedre. Lavkarbo er kanskje ikke så sunt likevel?

http://fotballfrue.n...12/DSC09233.jpg

Anonym poster: 549c49c09f239ff9d0b0084fbf88cc3f

Må vær slitomst og alltid måtte tenke posing og kamera med 24/7. Snart kommer det sikkert mer intime avsløringer angående ekteparet. Hvordan lage den perfekte babyen :fnis:

Anonym poster: ae5ede3255c22b79b1ab01cd0802b7d5

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for fotballfruediskusjon som ikke er lov, hets og avsporinger. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...